Tuesday , December 12 2017

साल 2013 में ही वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात का इमकान

साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राउ ने कहा कि 2013 मैं वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद होसकते हैं । इंतिख़ाबात मुनाक़िद होते हैं तो रियासत के आइन्दा चीफ मिनिस्टर जगन मोहन रेड्डी अगर वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद नहीं हुए त

साबिक़ रियासती वज़ीर डाक्टर शंकर राउ ने कहा कि 2013 मैं वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद होसकते हैं । इंतिख़ाबात मुनाक़िद होते हैं तो रियासत के आइन्दा चीफ मिनिस्टर जगन मोहन रेड्डी अगर वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद नहीं हुए तो आम इंतिख़ाबात के बाद भी जगन मोहन रेड्डी ही चीफ मिनिस्टर होंगे । तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस उम्मीदवारों को ज़मानत बचाना मुश्किल है एक दो हलक़ों पर तेलगू देशम उम्मीदवारों की कामयाबी पर भी ताज्जुब नहीं किया जा सकता ।

तेलंगाना में नताइज मिले जले बरामद हो सकते हैं आज असेंबली की लॉबी में मीडिया से बात चीत करते हुए साबिक़ वज़ीर ने कहा कि सुप्रीम कोर्ट की जानिब से 6वुज़रा को नोटिस देने के बाद हुकूमत की नेकनामी मुतास्सिर हुई है । तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात पर भी इस के असरात मुरत्तिब हो सकते हैं । तेलंगाना में कांग्रेस पार्टी के मौक़िफ़ के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि ज़मानत बचाना मुश्किल है वो इस मसला पर 21 मार्च को ही अपना रद्द-ए-अमल पेश करेंगे ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना का जज़बा है इस से कोई इनकार नहीं करसकते । तेलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में टी आर एस उम्मीदवारों के लिए माहौल साज़गार होने का इशारा देते हुए कहा कि एक दो हलक़ों पर तेलगू देशम उम्मीदवार भी कामयाब हो सकते हैं जहां तक असेंबली हलक़ा कुव्वुर ज़िला नैलोर के ज़िमनी इंतिख़ाबात का सवाल है वहां कोई मुक़ाबला नहीं है वाई एस आर कांग्रेस पार्टी का उम्मीदवार 30 ता 50 हज़ार वोटों की अक्सरियत से कामयाबी हासिल करेगा ।

हुकमरान कांग्रेस और असल अपोज़ीशन तेलगू देशम पार्टी इस हलक़ा पर दूसरे तीसरे नंबर के लिए मुक़ाबला कर रहे हैं । दूसरे मरहले के मुजव्वज़ा 17 असेंबली हलक़ों के ज़िमनी इंतिख़ाबात में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को 10 ता 12 असेंबली हलक़ोंपर कामयाबी हासिल होगी तेलगू देशम 2 ता 4 हलक़ों पर कामयाबी हासिल करेगी । कांग्रेस इकया दो हलक़ों पर कामयाबी हासिल कर सकती है ।

चीफ मिनिस्टर मिस्टर इन किरण कुमार रेड्डी अपने आबाई ज़िला चित्तूर में चिरंजीवी को राज्य सभा का रुक्न बनाने के बाद मख़लुवा होने वाली नशिस्त पर कांग्रेस उम्मीदवार की ज़मानत भी नहीं बचा सकते । नताइज के बाद कांग्रेस पार्टी इक़तिदार से महरूम होने के ख़तरात मंडलाएंगे क्यों कि कांग्रेस के 50 अरकान असेंबली हुकूमत से बग़ावत करते हुए सदर वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी की ताईद करेंगे,

इसे मैं 2013 वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद होंगे और जगन मोहन रेड्डी रियासत के आइन्दा चीफ मिनिस्टर होंगे अगर इत्तिफ़ाक़ से 2013 मैं वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद नहीं होसके तो 2014 के आम इंतिख़ाबात के बाद जगन मोहन रेड्डी चीफ मिनिस्टर होंगे ।।

TOPPOPULARRECENT