Monday , December 18 2017

साल 2014 में वाई एस आर कांग्रेस की हुकूमत होगी-एम वी मैसूरा रेड्डी

वाई एस आर पार्टी के नेता एम वी मैसूरा रेड्डी वाई ने कहा कि एस जगन मोहन रेड्डी की अवाम में बढ़ती हुई मक़बूलियत से ख़ौफ़ज़दा हो कर उन पर गैर मह्सूब असासा जात के तहत मुक़द्दमा दायर करते हुए गुज़शता सात माह से जेल में रखा गया है । इस से क

वाई एस आर पार्टी के नेता एम वी मैसूरा रेड्डी वाई ने कहा कि एस जगन मोहन रेड्डी की अवाम में बढ़ती हुई मक़बूलियत से ख़ौफ़ज़दा हो कर उन पर गैर मह्सूब असासा जात के तहत मुक़द्दमा दायर करते हुए गुज़शता सात माह से जेल में रखा गया है । इस से कुछ फ़र्क़ पड़ने वाला नहीं है वाई एस आर कांग्रेस पार्टी 2014 में अपनी हुकूमत बनाएगी ।

ये वक़्त ही बताएगा कांग्रेस हुकूमत अपनी एड़ी चोटी का कितना भी ज़ोर लगाले एक ना एक दिन वाई एस जगन मोहन रेड्डी को जेल से रेहा करना ही पड़ेगा । वाई एस जगन मोहन रेड्डी की 40 वीं सालगिरा के मौक़ा पर मुनाक़िदा मेगा हेलत कैंप में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत करने वाले एम वी मैसूरा रेड्डी ने मुख़ातब करते हुए ये बात कही ।

कोर कमेटी के मेम्बर मिस्टर मुजाहिद ने कहा कि गरीब अवाम के लिए इस तरह मेगा हेलत कैंप उन की मदद करना उन्हें भारी अदवियात देना और उन्हें मुख़्तलिफ़ इक़साम के मुआइना करते हुए इन का ईलाज किया जा रहा है ।

ये बड़ी ख़ुशी की बात है कि वाई एस आर एक सेवा दल भी है जो अवाम की ख़िदमत करता है । इस के इलावा मिस्टर वी एस अनील रेड्डी साबिक़ रियासती वज़ीर मिस्टर एम मारेपा मिस्टर मुहम्मद दस्तगीर और दूसरे शामिल थे ।।

TOPPOPULARRECENT