Monday , June 25 2018

सा लस्सी अदालत का फ़ैसला हौसला अफ़्ज़ा: आई सी सी

दुबई 19 अप्रैल : इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल(आई सी सी) ने खेलों की आलमी सा लस्सी अदालत की जानिब से सलमान बट और मुहम्मद आसिफ़ की अपीलें मुस्तरद किए जाने के फ़ैसले का ख़ौरमक़दम किया है। आई सी सी ने बयान में कहा कि स्पाट फिक्सिंग में अदालत के फ़ैसले हौसला अफ़्ज़ा है और ये साबित होगया है कि दोनों क्रिकेटरस के मुआमलात में किए गए आई सी सी के इक़दामात मुनासिब और क़ानून के मुताबिक़ थे।

चीफ़ एग्जक्युटिव डेव रिचर्डसन ने कहा कि सी ए इसका फ़ैसला क्रिकेट को करप्शन से पाक करने के इक़दामात में हौसला अफ़्ज़ा इज़ाफ़ा है, आई सी सी खेल को बद उनवान अनासिर से पाक रखने के लिए मज़ीद सख़्त इक़दामात करेगा।

दरीं असना इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल ने पी सी बी के नए आईन का ख़ौरमक़दम करते हुए कहा है कि अब पी सी बी चेयरमेन का तक़र्रुर बेहतर जमहूरी अंदाज़ में हो सकेगा। दुबई मुनाक़िदा इजलास के बाद आई सी सी के खैरमक़दम ने पी सी बी आईन के हवाले से तमाम ख़दशात का ख़ातमा कर दिया है।

पी सी बी के चेयरमेन ज़का अशरफ़ और चीफ़ ऑप्रेटिंग ऑफीसर सुबहान अहमद ने दुबई में पी सी बी के नए आईन की नक़ल आई सी सी के सदर ऐलन आइज़ को पेश की। नए आईन ने 2007 के आईन की जगह ली है। पी सी बी के चेयरमेन ज़का अशरफ़ ने कहा कि नए आईन को आई सी सी और इसके मुआविन की मुशावरत से हतमी शक्ल दी गई है।

आई सी सी की शराइत और ज़रूरीयात को मद्दे नज़र रखा गया है। तवील मियाद बुनियाद पर आईन पाकिस्तान क्रिकेट के लिए फ़ायदेमंद होगा।

TOPPOPULARRECENT