Thursday , June 21 2018

सिंगापुर में 24 हिन्दुस्तानियों पर फ़सादात‌ का मुक़द्दमा

सिंगापुर की एक अदालत ने गुज़िशता 40 साल के बदतरीन पुरतशद्दुद फ़साद में मुलव्विस होने का 24 हिन्दुस्तानियों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए मुक़द्दमा चलाया जा रहा है। एक तारिक़ वतन की ट्रैफ़िक हादिसे में मौत पर फ़साद फूट पड़ा था। तमाम मुल्ज़िमीन 2

सिंगापुर की एक अदालत ने गुज़िशता 40 साल के बदतरीन पुरतशद्दुद फ़साद में मुलव्विस होने का 24 हिन्दुस्तानियों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए मुक़द्दमा चलाया जा रहा है। एक तारिक़ वतन की ट्रैफ़िक हादिसे में मौत पर फ़साद फूट पड़ा था। तमाम मुल्ज़िमीन 22 और 40 साल की दरमयानी उम्र के हैं।

उन्हें तहक़ीक़ात में मज़ीद सहूलत फ़राहम करने केलिए एक हफ़्ते तक पुलिस तहवील में दे दिया गया है। इन में से हर एक को फ़सादाद में मुलव्विस होने के इल्ज़ाम का सामना है। जिस के लिए उन्हें 7 साल की सज़ाए क़ैद के इलावा ताज़ियानों की सज़ा दी जा सकती है।

इस मुक़द्दमे की समाअत 17दिसम्बर तक मुल्तवी करदी गई है तमाम मुल्ज़िमीन के वकलाए सफ़ाई की मदद फ़ौजदारी क़ानूनी इमदाद स्कीम के तहत की जा रही है। स्कीम के एक नुमाइंदे अदालत को उसकी इत्तिला देदी है। सिंगापुर में हिन्दुस्तान के सफ़र विज़ारत-ए‍-ख़ारिजा सिंगापुर से रब्त पैदा करके हिन्दुस्तान काउंसिल की मुल्ज़िमीन तक रसाई को यक़ीनी बनाने की कोशिश कररहे हैं। ताकि फ़सादात‌ के मुल्ज़िम 24 हिदुस्तानियों की मदद की जा सके।

उनपर लिटिल इंडिया इलाक़े के फ़साद में मुलव्विस होने का इल्ज़ाम है। ये इलाक़ा हिन्दुस्तानी नज़ाद ताजिरों ,होटलों और शराबखानों का मर्कज़ हैं जहां बेशतर कारकुन जुनूबी एशीया के हैं। वो हर इतवार को छोटी लेते हैं। गड़बड़ का आग़ाज़ उस वक़्त हुआ जबकि एक ख़ानगी बस से हिन्दुस्तानी पैदल राहगीर की जान लेवा टक्कर होगई।

3 साला शक्तिवेल कुमारा वेलो 9.20 बजे शब रेस कोर्स रोड के चौराहे पर बस से तसादुम में शदीद ज़ख़मी होगया था और बादअज़ां ज़ख़मों से जांबर ना होसका। बस ड्राईवर भी ज़ख़मी था जिसे बादअज़ां गिरफ़्तार कर लिया गया। इस के बाद फ़सादात‌ फूट पड़े। 28 अफ़राद को गिरफ़्तार कर लिया गया था जिन में 2 बंगला देशी ,एक हिन्दुस्तानी और एक सिंगापुर का मुस्तक़िल मुक़ीम शामिल थे। जिन्हें तफ़तीश के बाद रिहा कर दिया गया क्योंकि वो फ़सादात‌ में मुलव्विस नहीं थे।

TOPPOPULARRECENT