Wednesday , August 22 2018

सिंधु का शानदार इस्तेक़बाल एयरपोर्ट से गचिबोव्ली स्टेडियम तक जुलूस

हैदराबाद 22 अगस्त: रियो ओलंपिक्स में सिलवर मेडल हासिल करने वाली सिलवर कोइन पी वी सि‍ंधू का तेलंगाना हुकूमत ने इस्तेक़बाल किया। शम्सआबाद एयरपोर्ट से गचिबोव्ली स्टेडियम तक रैली मुनज़्ज़म की गई। 15 ता 20 किलो मीटर तक खुली जीब में स्टेडीयम तक पहूंचने वाली सिंधू पर रास्ते में फूल बरसाए गए, स्कूली स्टूडेंट्स और समाज के तमाम तबक़ात ने सड़कों के किनारे ठहर कर ख़ौरमक़दम किया। क़ौमी पर्चम लहराते हुए सिंधू सि‍ंधू के नारे लगाए, मह्दीपटनम इलाक़े में फ़ौजीयों ने सिंधू को सीलोट किया। रियासती वज़ीर आईटी केटी आर ने कहा कि तेलंगाना की दुख़तर को सारे मुल़्क पर फ़ख़र है।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने सिंधू और उनके कोच गोपी चंद को तहनियत पेश की। उनका रिमार्क्स सिंधू को गोल्ड मेडल जीतने के लिए गोपी चंद से बेहतर कोच की ख़िदमात हासिल करना मुतनाज़ा बन गया। ओलंपिक्स 2016 के विमेंस सिंगलस बैडमिंटन मुक़ाबले में सिलवर मेडल हासिल करने वाली हैदराबादी शटलर पी वी सिंधू की ब्राज़ील से हैदराबाद वापसी पर सुबह 9 बजे राजीव गांधी इंटरनेशनल एयरपोर्ट पर हुकूमत तेलंगाना की तरफ से शानदार इस्तेक़बाल किया गया।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली के अलावा रियासत के कई वुज़रा और दूसरे क़ाइदीन ने पी वी सिंधू का ख़ैर-मक़्दम किया और उन्हें सिलवर मेडल जीतने पर मुबारकबाद पेश की।

हुकूमत की तरफ से मुनाक़िदा तहनीती तक़रीब और अवाम के वालहाना इस्तिक़बाल से सिंधू ख़ुशी से सरशार हो गईं। उन्होंने अवाम से ख़िताब करते हुए कहा कि उन्हें इतने शानदार पैमाने पर ख़ौरमक़दम करने की उम्मीद नहीं थी। मुस्तक़बिल में मज़ीद बेहतर मुज़ाहरा करते हुए अवाम की उम्मीदों को पूरा करने की वो हर मुम्किन कोशिश करेंगी।

उन्होंने उनकी कामयाबी के लिए दुआएं करने वाले अवाम कोच गोपी चंद और अपने वालिदैन के साथ साथ हुकूमत तेलंगाना खास्कर चीफ़ मिनिस्टर केसीआर से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। रियासती वज़ीर आईटी-ओ-बलदी नज़म-ओ-नसक़ केटीआर ने सिलवर मेडल हासिल करने वाली पीवी सि‍ंधू को मुबारकबाद देते हुए कहा कि तेलंगाना की दुख़तर को सारे हिन्दुस्तान पर फ़ख़र है।

तेलंगाना स्पोर्टस की पालिसी सब के लिए मुतास्सिर कुन साबित हो रही है। उन्होंने कहा कि ओलंपिक्स में सिलवर मेडल हासिल करने वाली पीवी सिंधू को चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर ने 5 करोड़ रुपये का चेक हवाले किया और उनके कोच गोपी चंद को एक करोड़ रुपये का चेक दिया गया।

पीवी सिंधू से सारी नौजवान नसल मुतास्सिर हुए बग़ैर नहीं रह सकती। इस मौके पर मर्कज़ी वज़ीर बंडारू दत्तात्रेय रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी के अलावा दूसरों ने भी ख़िताब करते हुए पीवी सिंधू को मुबारकबाद दी।

TOPPOPULARRECENT