Wednesday , December 13 2017

सिख मुख़ालिफ़( विरोधी) फ़सादाद : हाईकोर्ट की सी बी आई से जवाबतलबी

दिल्ली हाईकोर्ट ने सी बी आई को हिदायत दी है कि वो कांग्रेस क़ाइद सज्जन कुमार की इस दरख़ास्त का जवाब दे जिस में ट्रायल कोर्ट के ज़रीया इन किये इस दरख़ास्त को ख़ारिज कर दिया गया जिस में उन्होंने कहा था कि वो अपने दिफ़ा के लिए 1984 के सिख मु

दिल्ली हाईकोर्ट ने सी बी आई को हिदायत दी है कि वो कांग्रेस क़ाइद सज्जन कुमार की इस दरख़ास्त का जवाब दे जिस में ट्रायल कोर्ट के ज़रीया इन किये इस दरख़ास्त को ख़ारिज कर दिया गया जिस में उन्होंने कहा था कि वो अपने दिफ़ा के लिए 1984 के सिख मुख़ालिफ़ ( विरोधी) फ़सादाद के एक मुतास्सिर (प्रभावित) का बयान लेना चाहते हैं।

जस्टिस एस पी गर्ग ने कहा कि दरख़ास्त का एक मुख़्तसर जवाब दाख़िल किया जाए और मुआमला की आइन्दा समाअत ( सुनवायी) 3 जुलाई तक मुल्तवी ( स्थगित) कर दी। उन्होंने ये भी कहा कि तातीलात ( अवकाश/छुट्टीयां) के दौरान हाईकोर्ट से रुजू होने की उजलत करने की कोई ज़रूरत नहीं है क्योंकि ट्रायल जज ने इस मुआमला की समाअत ( सुनवायी) के लिए 13 जुलाई को मुक़र्रर की है ।

सज्जन कुमार की दरख़ास्त 2 जून को ट्रायल कोर्ट ने ख़ारिज कर दी थी जिस में कहा गया था कि गवाह जगदीश कौर के बयानात को किसी भी मक़सद के हुसूल के लिए judicial Commission/ न्यायिक आयोग के रू बरू नहीं पेश किया जा सकता।

TOPPOPULARRECENT