Wednesday , December 13 2017

सिटीज़न सर्विसेस का आग़ाज़,चार ख़िदमात से इस्तिफ़ादा

चीफ़ सेक्रेट्री डॉक्टर पी के मोहंती ने वक़्फ़ बोर्ड से मुताल्लिक़ चार ख़िदमात के मी सेवा मराकज़ पर आग़ाज़ का इफ़्तिताह किया। उन्हों ने आज सेक्रेट्रीएट में सिटीज़न सर्विसेस के तहत ऑनलाइन की गई चार सर्टीफ़िकेट्स की इजराई से मुताल्लिक़ ख़िद

चीफ़ सेक्रेट्री डॉक्टर पी के मोहंती ने वक़्फ़ बोर्ड से मुताल्लिक़ चार ख़िदमात के मी सेवा मराकज़ पर आग़ाज़ का इफ़्तिताह किया। उन्हों ने आज सेक्रेट्रीएट में सिटीज़न सर्विसेस के तहत ऑनलाइन की गई चार सर्टीफ़िकेट्स की इजराई से मुताल्लिक़ ख़िदमात का आग़ाज़ किया जिस के तहत अवाम को अब मज़कूरा चार ख़िदमात के लिए वक़्फ़ बोर्ड के दफ़्तर जाने की ज़रूरत नहीं पड़ेगी।

जिन ख़िदमात को ऑनलाइन किया गया है इन में मुतवल्लियों को वक़्फ़ बोर्ड की जानिब से जारी की जाने वाली ग्रांट के हुसूल के लिए दरकार ख़िदमात की अंजामदेही से मुताल्लिक़ (सर्विस रेंड्रिंग सर्टीफ़िकेट), रजिस्टर्ड ओक़ाफ़ी जायदादों के मुंतख़ब की इजराई, मैनेजिंग कमेटीयों के तक़र्रुर की कार्रवाई से मुताल्लिक़ सर्टीफ़िकेट और मुतवल्ली के तक़र्रुर के मुताल्लिक़ सर्टीफ़िकेट की इजराई शामिल है।

बाद में अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए स्पेशल सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद सैयद उमर जलील और कमिशनर अक़लीयती बहबूद शेख़ मुहम्मद इक़बाल ने तफ़सीलात ब्यान कीं।

उन्हों ने बताया कि वक़्फ़ बोर्ड से मुताल्लिक़ ख़िदमात को बतदरीज मी सेवा सेंटर्स से मरबूत किया जाएगा। उन्हों ने बताया कि हुकूमत की जानिब से मुतवल्लियों को जो ग्रांट मंज़ूर की जाती है इस के हुसूल के लिए उन्हें सर्विस रेंड्रिंग सर्टीफ़िकेट पेश करना ज़रूरी है। चीफ़ एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड इस सर्टीफ़िकेट की इजराई के मजाज़ हैं।

शेख़ मुहम्मद इक़बाल स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड ने बताया कि वक़्फ़ बोर्ड की कारकर्दगी को शफ़्फ़ाफ़ बनाने के लिए वो हर मुम्किन मसाई कर रहे हैं और इसी के हिस्सा के तौर पर बाअज़ अहम ख़िदमात को मी सेवा सेंटर्स से मरबूत किया गया है।

प्रैस कान्फ़्रैंस में मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन प्रोफ़ेसर एस ए शकूर, चीफ़ एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड एम ए हमीद और ऑफीसर आन स्पेशल डयूटी महकमा अक़लीयती बहबूद फ़ाइक़ अहमद मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT