Wednesday , August 15 2018

सिटी पुलिस कमिशनरीयट में कल 2643 ताक़र्रुरात कमिशनर पोलिस

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) सिटी पुलिस कमिशनरीयट हदूद में जारीया ताक़र्रुरात के दौरान कल 2643 जायदादों पर ताक़र्रुरात अमल में लाए जाऐंगे । जिन में 1867 सिविल 363 आर्म्ड रिज़र्व जिन में 55 ख़वातीन के इलावा कुल 150 ख़वातीन पुलिस कांस

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) सिटी पुलिस कमिशनरीयट हदूद में जारीया ताक़र्रुरात के दौरान कल 2643 जायदादों पर ताक़र्रुरात अमल में लाए जाऐंगे । जिन में 1867 सिविल 363 आर्म्ड रिज़र्व जिन में 55 ख़वातीन के इलावा कुल 150 ख़वातीन पुलिस कांस्टेबल्स के ताक़र्रुरात अमल में लाए जाऐंगे । इस मौक़ा पर सिटी पुलिस की जानिब से नौजवानों की तर्बीयत केलिए इक़दामात किए जा रहे हैं ।

ये बात कमिशनर पुलिस अबदुलक़य्यूम ख़ान ने बताई जो आज यहां एक प्रैस कान्फ़्रैंस को मुख़ातब थे । उन्हों ने कहा कि सिटी पुलिस में बासलाहीयत और शफ़्फ़ाफ़ किरदार के नौजवानों की भर्ती केलिए सिटी पुलिस इक़दामात कर रही है और मुफ़्त तर्बीयत का एहतिमाम किया जा रहा है । उन्हों ने इस मौक़ा को एक ज़र्रीन मौक़ा क़रार दिया और कहा कि आइन्दा मुस्तक़बिल में इतने बड़े पैमाने पर ताक़र्रुरात का होना मुश्किल है । उन्हों ने बताया कि नौजवानों मेंहौसलाअफ़्ज़ाई और उन की रहनुमाई केलिए शहर में छः मुक़ामात पर पुलिस की जानिब से तर्बीयत दी जा रही है और ये सैंटर की निगरानी एक डी सी बी के सपुर्द की गई है । जबकि इन्सपैक्टर सतह का ओहदेदार नौजवानों की रहनुमाई करेगा ।

सिटी पुलिस कमिशनर ने बताया कि गोशा महल स्टेडीयम , सी ए आर हैड कुआटर सिकंदराबाद जिमखाना , अंबर पेट , एमसी ऐच गराॶनड मुलक पेट , मुमताज़ कॉलिज , सनअत नगर प्ले गराउनड पर तर्बीयत दी जाएगी । उन्हों ने बताया कि पुलिस की जानिब से फ़िज़ीकल ट्रेनिंग के इलावा तहरीरी इमतिहान की तैय्यारी भी करवाई जाएगी । ताहाल 5 हज़ार सेज़ाइद दरख़ास्तें हासिल होचुकी है और 28 दिसमबर आख़िरी तारीख़ है । उन्हों ने नौजवानों से कसीर तादाद में शिरकत की ख़ाहिश की है ।

TOPPOPULARRECENT