Tuesday , June 19 2018

सिडनी में सेंचुएरी एक नई शुरूआत : पोंटिंग

प्रथ, १२जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के सीनीयर बैटस्मैन रिकी पोंटिंग ने एतराफ़ किया है कि वो बेहतरीन फ़ार्म में नहीं हैं लेकिन हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ दूसरे टेस्ट में सिडनी में बनने वाली सेंचुएरी उन के लिए काफ़ी अहम है जो क

प्रथ, १२जनवरी ( पी टी आई ) ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के सीनीयर बैटस्मैन रिकी पोंटिंग ने एतराफ़ किया है कि वो बेहतरीन फ़ार्म में नहीं हैं लेकिन हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ दूसरे टेस्ट में सिडनी में बनने वाली सेंचुएरी उन के लिए काफ़ी अहम है जो कि एक नई शुरूआत ही।

पोंटिंग ने जुमा को प्रथ में हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ शुरू होने वाले तीसरे टेस्ट में बेहतर मुज़ाहरा काअज़म ज़ाहिर किया है और कहा है कि मैलबोर्न टेस्ट में एक से ज़ाइद मर्तबा 60रन स्कोर करने के इलावा सिडनी में 134रन की इनिंग में इन का एतिमाद बहाल हुआ है और वो मुश्किल दूर से बाहर निकले हैं ।

यहां मीडीया नुमाइंदे से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए पोंटिंग ने कहा कि वो सिडनी टेस्ट में बनाई गई सैंचरी पर तकिया करे बगै़र बेहतर मुज़ाहरा के ख़ाहां हैं ।

पोंटिंग ने तीसरे टेस्ट से क़बल यहां मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि उन्हों ने गुज़शता चंद हफ़्तों के दौरान अपनी बैटिंग को बेहतर बनाने केलिए मेहनत की है क्योंकि कुछ तकनीकी खामियां थी जिन पर मेहनत ज़रूरी थी ।

सिडनी टसट में इबतिदाई 30 और 40 रन स्कोर करने के लिए काफ़ी जद्द-ओ-जहद करनी पड़ी लेकिन टेस्ट के दूसरे दिन मैंने आज़ादाना और एतिमाद के साथ बैटिंग की।

हिंदूस्तानी फ़ास्ट बोलर ज़हीर ख़ान की जानिब से उन के मुताल्लिक़ दिए गए ब्यान पर तबसरा करते हुए पोंटिंग ने कहा कि जिन हालात से वो गुज़र रहे हैं वही हालात सचिन तेंदुलकर वि वि एस लक्ष्मण और राहुल द्र्वीड के भी हैं ।

TOPPOPULARRECENT