Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / सियासत अंग्रेज़ी हफ़्त वार को घरों की ज़ीनत बनाने का मश्वरा

सियासत अंग्रेज़ी हफ़्त वार को घरों की ज़ीनत बनाने का मश्वरा

हैदराबाद 17 अक्टूबर: कांग्रेस रुकन राज्य सभा एम-ए ख़ान ने सियासत की तरफ से हफ़्ता-वार अंग्रेज़ी अख़बार की इशाअत पर एडीटर रोज़नामा सियासत को मुबारकबाद पेश करते हुए मुस्लमानों को उसे अपने घरों की ज़ीनत बनाने का मश्वरा दिया।

उन्होंने एडीटर रोज़नामा सियासत ज़ाहिद अली ख़ां को टेलीफ़ोन पर दिल की गहिराईयों से मुबारकबाद पेश करते हुए हफ़्ता-वार अंग्रेज़ी अख़बार की सताइश भी की। उन्होंने कहा कि अख़बार सियासत मुस्लमानों की बे-बाक आवाज़ है और मुस्लमानों के मसाइल पर कभी समझौता नहीं करता।

उन्होंने कहा कि वक़्फ़ जायदादों की बर्बादी, मक्का मस्जिद बम धमाका, आलेर एनकाउंटर या मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात जैसे मसाइल और मुस्लमानों की आवाज़ को सियासत ने ऐवानों, हुकमरानों, सरकारी मिशनरी और सियासी हलक़ों तक इस तरह पहुंचाया कि इस में वो भी शामिल हो गए।

उन्होंने कहा कि रोज़नामा सियासत ना सिर्फ एक अख़बार बल्कि सारे मुस्लमानों का तर्जुमान है। सरकारी स्कीमात से इस्तेफ़ादा के मुआमले में मुस्लमानों की मुकम्मिल रहनुमाई-ओ-रहबरी करता है। तालीम और मुलाजिमतों के लिए तलबा और नौजवानों का शऊर बेदार करता है। शहर और अज़ला के अलावा क़ौमी और बैन-उल-अक़वामी सतह पर मुस्लिम दुनिया की ख़बरों को मुस्लमानों तक पहुंचाने में अहम रोल अदा करता है।

उन्होंने मुस्लमानों से अपील की के इस अख़बार को अपने घरों की ज़ीनत बनाएँ, क्युंकि दुसरे अंग्रेज़ी अख़बारात में शाय होने वाली तसावीर के सबब हमें अपने बच्चों, ख़वातीन और बुज़ुर्गों के सामने पढ़ते हुए श्रम महसूस होती है, जब के सियासत अंग्रेज़ी हफ़्ता-वार इस किस्म की तसावीर से पाक होगा और इस को ख़ानदान का हर फ़र्द पढ़ सकेगा।

TOPPOPULARRECENT