Saturday , December 16 2017

सियासत एसएससी कोइस्चन बैंक तलबा के लिए बेहद मुफ़ीद

हैदराबाद 22 जनवरी: एस एससी के पिछ्ले 15 बरसों से हर साल पाबंदी के साथ इदारा सियासत के तहत कोइस्चन बैंक (मश्की सवालात) शाय करके मुफ़्त तक़सीम किए जा रहे हैं, इस से ना सिर्फ तालिबे इल्म फ़ायदा उठा रहे हैं बल्के उस का असर इमतेहान के नताइज पर पड़ा और एसएससी के नतीजे में कामयाबी का रिकॉर्ड बहुत बढ़ गया। इन ख़्यालात का इज़हार ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने महबूब हुसैन जिगर हाल में सियासत एस एससी कोइस्चन बैंक की रस्म इजराई अंजाम देते हुए किया।

उन्होंने तलबा-ए-ओ- तालिबात को बेहतरी मश्वरे देते हुए कहा कि वो अब नए निसाब के मुताबिक़ दो माह में माहिरीन की तैयार करदा इस गाईड से भरपूर इस्तेफ़ादा करते हुए ना सिर्फ कामयाब हूँ बल्के 90 फ़ीसद से ज़ाइद निशानात हासिल करें।

उन्होंने तलबा को मुस्तक़बिल में डाक्टर, इंजीनियर के बजाये दुसरे और कई प्रोफेशनल कोर्सेस में दाख़िले की तरग़ीब दी और कहा कि लॉ, मीडिया, होटल मैनेजमेंट और दुसरे शोबाजात में काफ़ी मवाक़े हैं। इदारा सियासत की तरफ से जिन असातिज़ा ने इस किताब को तैयार किया उनका शुक्रिया अदा करते हुए सर्टीफ़िकेट और शाल पेश की गई।

अहमद बशीरुद्दीन फ़ारूक़ी रिटायर्ड डिप्टी एजूकेशनल ऑफीसर ने जिनकी ज़ेरे निगरानी ये किताब मुरत्तिब की जाती है बताया कि इदारा सियासत ना सिर्फ एस एससी इंग्लिश मीडियम बल्के उर्दू मीडियम और ज़बान दोम तेलुगू के लिए भी हर साल कोइस्चन बैंक जिसको अब मश्की सवालात का नाम देकर नए निसाब सी सी ई के मुताबिक़ तैयार किया। तफ़सीलात बताई और कहा कि ये कुतुब शहर के अलावा अज़ला में भी मुफ़्त तक़सीम किए जाते हैं।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां के हाथों रस्म इजराई के बाद किताब मुख़्तलिफ़ स्कूलस के तलबा-ए-ओ- तालिबात में मुफ़्त तक़सीम कि गई। उन्होंने सिलसिला तक़रीर जारी रखते हुए वालिदैन पर-ज़ोर दिया कि वो लड़कीयों की तालीम पर तवज्जा दे रहे हैं वो लड़कों पर ख़ास तवज्जा दें , आज मुस्लमान तालीमी शोबे में आगे बढ़ रहा है। ड्राप आउट का तनासुब घट गया और तालीम हासिल करें तो मआशी हालत में भी सुधार होता है।

स्कूली तालीम के बाद आई आई टी करने का मश्वरा दिया और ट्रीप्पल आई टी में दाख़िला हासिल करने वाली दो लड़कीयों को इदारा सियासत के तहत 5लाख रुपये की माली इमदाद के हवाला से तलबा पर ज़ोर दिया कि वो इस से हौसला हासिल करें और हुकूमत की दी जाने वाली सहूलयात और मुराआत से भरपूर इस्तेफ़ादा करें।

एम-ए हमीद कैरीयर कौंसिलर सियासत ने ख़ौरमक़दम किया और कार्रवाई चलाई। तमाम तलबा-ओ- तालिबात को बोना फ़ाईड पेश करने पर ये गाईड्स मुफ़्त दी जाएगी। आख़िर में शुक्रिया अदा किया गया।

TOPPOPULARRECENT