Thursday , June 21 2018

सियासत और आराइस एच आर के ज़ेरे एहतेमाम हफ़्ते को जॉब मेला

हैदराबाद 23 जुलाई :हमारे मुल्क में नौजवान तालीम तो हासिल कररहे हैं लेकिन वो रोज़गार से महरूम हैं एसे में मुख़्तलिफ़ इदारों की तरफ से उन बेरोज़गार नौजवानों को रोज़गार की फ़राहमी के लिए जॉब मेलों का इनइक़ाद अमल में आता है।

रोज़नामा सियासत ने हर मरहले पर मुसलमानों की तालीमी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए जद्द-ओ-जहद की है। चुनांचे इस मर्तबा रोज़नामा सियासत आराइस एच आर (Arise HR) के साथ मिल कर आई टी-ओ-दीगर दुसरे फ्रेशर्स ( ग्रेजूएटस ) के लिए जॉब फेर का इनइक़ाद अमल में लारहा है ये जॉब मेला हफ़्ता 25 जुलाई को वेज़ ली पी जी कॉलेज मुक़ाबिल आनंद थियटर सिकंदराबाद में सुबह 8 बजे ता शाम 4 बजे मुनाक़िद होगा। आराइज़ एच आर की डायरेक्टर माधवी और सय्यद हुस्नुद्दीन अनस कॉरपोरेट ट्रेनर ने बताया कि इस जॉब मेला में कम अज़ कम 14 कंपनीयां हिस्सा लेंगी।

जॉब मेला में 1000 से ज़ाइद नौजवानों को मुलाज़िमतें फ़राहम की जाएंगी। हमारे शहरे हैदराबाद फ़र्ख़ंदा बुनियाद में बा सलाहीयत नौजवानों की कोई कमी नहीं है। खासतौर पर पुराने शहर के तालीम-ए-याफ़ता लड़के लड़कीयां जॉब मेला में शिरकत करते हुए बेहतरीन रोज़गार हासिल करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT