Monday , December 18 2017

सियासत और एम डी एफ के ज़ेर एहतेमाम इतवार 13 अक्टूबर को 23 वां दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम

रोज़नामा सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेर एहतेमाम मुस्लिम लड़के और लड़कियों की शादियों के लिए रिश्ते तए करवाने वालिदेन और सरपरस्तों के लिए 23 वां दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 13 अक्टूबर को 10 बजे दिन ता 4 बजे शाम एस ए इंपी

रोज़नामा सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलपमेंट फ़ोरम के ज़ेर एहतेमाम मुस्लिम लड़के और लड़कियों की शादियों के लिए रिश्ते तए करवाने वालिदेन और सरपरस्तों के लिए 23 वां दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 13 अक्टूबर को 10 बजे दिन ता 4 बजे शाम एस ए इंपीरियल गार्डन टोली चौकी रोड हैदराबाद में मुनाक़िद होगा।

एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां मेहमान ख़ुसूसी होंगे और जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ सदारत करेंगे। पिछ्ले दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम के मौके पर 200 लड़के लड़कियों के रिश्ते तए पाए थे और अवाम के इसरार को देखते हुए इस बार भी दू बा दू मुलाक़ात प्रोग्राम के इनइक़ाद का फैसला किया गया है।

इस प्रोग्राम अक़्दे सानी के रिश्तों के लिए अलाहिदा काउंटर का नज़म भी किया जा रहा है। इस प्रोग्राम के इनइक़ाद में जनाब मुहम्मद मोइन उद्दीन सदर फेडरेशन आफ़ टोली चौकी कॉलोनीज़ हैदराबाद का तआवुन है। तफ़सीलात के लिए मुहम्मद अबदुलक़दीर नायब सदर से फ़ोन नंबर 9394801526 पर राबिता किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT