Thursday , July 19 2018

सियासत और एम डी एफ़ रिश्तों का आज दूबदू प्रोग्राम

इदारा सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम के ज़ेरे एहतेमाम 16 अगस्त इतवार को 10 बजे दिन ता 4 बजे शाम दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम वालिदैन और सरपरस्तों के लिए गोलकुंडा गार्डन फंक्शन हॉल, रिंग रोड, पिलर नंबर 123, अत्ता पूर में मुनाक़िद होगा, जिसमें दोनों शहरों के इलावा अज़ला और शहर के मज़ाफ़ाती इलाक़ों के वालिदैन और सरपरस्त अपने लड़कों और लड़कीयों की शादीयों के सिलसिले में मौज़ूं और मन पसंद रिश्तों का इंतिख़ाब करेंगे।

प्रोग्राम की सदारत जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत करेंगे। मुश्ताक़ मलिक सदर तहरीक मुस्लिम शबान मेहमाने ख़ुसूसी होंगे। जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ़ ख़ैर मक़दम और फ़ोरम का तआरुफ़ पेश करेंगे।

वाज़ेह रहे कि मौजूदा हालात के तनाज़ुर में वालिदैन के लिए अपने लड़कों और लड़कीयों के रिश्तों का इंतिख़ाब एक मसअला बनता जा रहा है इस लिए ये दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम मददगार साबित होगा।

दफ़्तर एम डी एफ़ हो या दूबदू मुलाक़ात प्रोग्राम अगर वालिदैन अपने बच्चों का रजिस्ट्रेशन करवाते हों तो उनसे रजिस्ट्रेशन की फ़ीस नहीं ली जाती। मज़ीद मालूमात के लिए एम क़दीर नायब सदर फ़ोरम से फ़ोन नंबर 9394801526 पर रब्त करें।

TOPPOPULARRECENT