Tuesday , December 12 2017

सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम का आज मुफ़्त मेगा हेल्थ कैंप

सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम की जानिब से जहां बहुत सारे फ़लाही उमूर अंजाम दिए जा रहे हैं वहीं अवामुन्नास की सेहत की बेहतरी के लिए इक़दामात में कोई कसर को बाक़ी ना रखा जा रहा है जिस के लिए दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात प

सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेन्ट फ़ोरम की जानिब से जहां बहुत सारे फ़लाही उमूर अंजाम दिए जा रहे हैं वहीं अवामुन्नास की सेहत की बेहतरी के लिए इक़दामात में कोई कसर को बाक़ी ना रखा जा रहा है जिस के लिए दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर मुफ़्त मेगा हेल्थ कैंपस का इनेक़ाद एमल में लाकर माहिर डॉक्टर्स के ज़रीए तिब्बी मुआइना और उन में दवाओं की तक़सीम एमल में लाई गई।

इसी सिलसिले को बरक़रार रखते हुए इतवार 30 नवंबर को एस ए इम्पेरियल गार्डन टोली चौकी में मुफ़्त मेगा हेल्थ कैंप 9 बजे दिन ता 2 बजे दिन जारी रहेगा जहां पर मुख़्तलिफ़ अमराज़ से मुतास्सिरा अफ़राद का तिब्बी मुआइना और तशख़ीस की जाएगी।

माहिर डॉक्टर्स डॉक्टर एस ए मजीद (माहिर शूगर), डॉक्टर मुहम्मद लियाक़त अली (जेनरल फ़िज़िशियन), डॉक्टर सी लक्ष्मी कांत (जोड़ों का दर्द), डॉक्टर वहीदा सिद्दीक़ी, डॉक्टर कौसर शाहीन (माहिर अमराज़ निस्वान), डॉक्टर शकील अहमद (मोटापे) से मुताल्लिक़ (अमराज़), डॉक्टर एम सलमा (थराईराईड), डॉक्टर सोमनाथ (माहिर अमराज़े क़ल्ब), डॉक्टर नदीम कादरी, डॉक्टर जव्वाद अज़ीज़, डॉक्टर शिवा कुमारी, डॉक्टर हर्षा गोलाटी (माहिर दंदान), डॉक्टर फ़िरोज़ कादरी (माहिर अमराज़े चश्म) की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा हासिल किया जाएगा।

इस मेडिकल कैंप में ई सी बी, शूगर टेस्ट, ब्लड टेस्ट और दीगर तिब्बी मोआयनों का भी इंतेजाम किया गया है। इस बात का ख़ास ख़्याल रखें कि इम्पेरियल गार्डन टोली चौकी पर रजिस्ट्रेशन का 9 बजे से आग़ाज़ हो जाएगा।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत और सरपरस्ते आला एम डी एफ़ इफ़्तिताह करेंगे। मज़ीद तफ़सीलात एम ए क़दीर नायब सदर फ़ोरम से 9394801526 पर हासिल की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT