Tuesday , December 19 2017

सियासत टेलेंट सर्च इम्तेहानात की आज तक्सीम एज़ाज़ात तक़रीब

हैदराबाद !

हैदराबाद ! 14 वीं टेलेंट सर्च इम्तेहान 2012 का काम्याबी के साथ इनइक़ाद अमल में आया । इदारा सियासत और एम एस एज्युकेशन एकेड्मी के मुशतर्का ज़ेर एहतिमाम दस्वीं जमात के तलबा ओ- तालिबात के लिए आंधरा प्रदेश में हर साल रियासत गिर सतह पर ये इम्तेहानात मुनाक़िद किए जाते हैं ।

11 डसमबर 2011 को आंधरा प्रदेश के 38 मराकिज़ पर मुनाक़िदा इन इम्तेहानात में 15,310 तलबा-ओ-तालिबात ने शिरकत की और अब इन इम्तेहानात में बहतरीन मुज़ाहरा करने वालों को अपने एज़ाज़ात-ओ-इनामात हासिल करने का वक़्त आगया है । अहाता सियासत आबिड्स रोड पर 28 अप्रैल को 4 बजे और 7 बजे शाम के दरमियान जल्सा तक़सीम एज़ाज़ात मुनाक़िद होगा ।

एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ानसाहब इस जलसा की सदारत करेंगे । जिस में तमाम होनहार तलबा-ओ-तालिबात को एज़ाज़ात-ओ-इनामात दिए जाएंगे । इस के इलावा रियास्ती सतह पर बहतरीन मुज़ाहरा करने वालों और हैदराबाद के 25 टॉपर्स को एम एस एज्युकेशन एकेड्मी की तरफ़ से दो साला इंटरमीडियट तालीम के लिए स्कोलरशिप्स दिए जाएंगे । इलावा अज़ीं उन्हें आई आई टी , ए आई ई ई ई और एन ई ई टी के लिए मुफ़्त कोचिंग दी जाएगी ।

इनामात जीतने वाले उम्मीदवारों के स्कूलों के प्रींसीपाल‌ से इस जल्सा में शिरकत की दरख़ास्त की गई है ताकि उन होनहारों की हौसलाअफ़्ज़ाई की जा सके ।

TOPPOPULARRECENT