Friday , June 22 2018

सियासत में दाख़िला आसान नहीं :मेधा पाटकर

आम आदमी पार्टी की आइन्दा लोक सभा इंतेखाबात‌ केलिए शुमाल मशरिक़ी मुंबई की नशिस्त से उम्मीदवार होंगी। नर्मदा बचाव‌ आंदोलन की क़ाइद ने कहा कि इनका फ़ैसला और मर्ज़ी लोक सभा इंतेख़ाबात में आम आदमी पार्टी का उम्मीदवार बनने के सिलसिल

आम आदमी पार्टी की आइन्दा लोक सभा इंतेखाबात‌ केलिए शुमाल मशरिक़ी मुंबई की नशिस्त से उम्मीदवार होंगी। नर्मदा बचाव‌ आंदोलन की क़ाइद ने कहा कि इनका फ़ैसला और मर्ज़ी लोक सभा इंतेख़ाबात में आम आदमी पार्टी का उम्मीदवार बनने के सिलसिले में इंतिहाई सख़्त था उसकी कई वजूहात थीं।

उन्होंने सियासत में दाख़िला ना लेने की वजूहात बयान करते हुए कहा कि इब्तिदा-ए-में नई दिल्ली की हुकूमत मुख़्तसर मुद्दती थी और वो दीगर कई एहतेजाजों में भी मसरूफ़ थीं। नागपुर से मौसूला इत्तेला के बमूजब समाजी कारकुन से सियासतदां बनने वाली अंजली दमानेह को आम आदमी पार्टी ने नागपुर लोक सभा हलक़े से अपना उम्मीदवार मुक़र्रर किया है।

अब यहां पर सहि रुख़ी इंतेख़ाबी मुक़ाबला होगा । अंजली दमानेह मुक़ामी समाजी कारकुन रूपा कुलकर्णी ,बी जे पी के साबिक़ सदर नीतिन गडकरी का इस बावक़ार नशिस्त से मुक़ाबला करेंगी। आम आदमी पार्टी ने महाराष्ट्रा खासतौर पर नागपुर के लिए अपने उम्मीदवारों का इंतेख़ाब इंतेहाई एहतियात से किया है।

TOPPOPULARRECENT