Tuesday , December 12 2017

सियासत में वफ़ादारी का वुजूद नहीं

में हर जुमेरात उस शख़्स (ओबामा) के साथ नाशता करती हूँ। वफ़ादारी के बारे में क्या कहते हो बिल, वफ़ादारी के बारे में क्या कहते हो?

में हर जुमेरात उस शख़्स (ओबामा) के साथ नाशता करती हूँ। वफ़ादारी के बारे में क्या कहते हो बिल, वफ़ादारी के बारे में क्या कहते हो? जब साबिक़ सदर अमरीका बिल क्लिन्टन ने वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका हेलारी क्लिन्टन को वज़ीर-ए-ख़ारजा अमरीका के ओहदा से इस्तीफ़ा दे कर ओबामा के ख़िलाफ़ सदारत के ओहदा के लिए मुक़ाबला करने का मश्वरा दिया तो हलारी क्लिन्टन का रद्द-ए-अमल यही था।

जवाब मैं बिल क्लिन्टन ने कहा वफ़ादारी तो एक लतीफ़ा है। सियासत में वफ़ादारी का कोई वजूद नहीं। साबिक़ ऐडीटर रिसाला न्यूयार्क टाईम्स और रिसाला न्यूज़वीक ऐडवर्ड मकीन ने अपनी ताज़ा तरीन किताब दी अमीटीवर में ये सनसनी खेज़ इन्किशाफ़ किया है कि ये बातचीत क्लिन्टन हाउज़ में अगस्त 2011 -में बिल और हलारी क्लिन्टन के दरमयान हुई जबकि वहां इस जोड़े के कई दोस्त मौजूद थे।

रोज़नामा न्यूयार्क पोस्ट के बमूजिब जिस ने मकीन की ग़ैर मुस्लिमा ओबामा की सवानेह(बायो ग्राफी) के इक़तिबासात(हिस्सा) शाय किए हैं। बिल क्लिन्टन ने मुबय्यना तौर पर कहा कि ओबामा अनाड़ी है। इस में सदर बनने की अहलीयत और इलम भी नहीं है। तुम इस से बेहतर तौर पर हालात को समझती हो, अमरीकी मईशत अबतर है। इस वक़्त मुलक को तुम्हारी ज़रूरत है।

उन्हों ने हेलारी के इस इद्दिआ को मुस्तर्द करदिया कि इंतिख़ाबी मुक़ाबला के लिए वो बहुत ज़्यादा उम्र रसीदा हैं। किताब के मुसन्निफ़ का दावा है कि इस ने दावत में शरीक दो मेहमानों के इंटरव्यू लिए हैं जिन्हों ने हलारी और बिल क्लिन्टन में इस तबादला-ए-ख़्याल की तौसीक़ (पुश्टी ) की लेकिन बिलक्लिन्टन के तर्जुमान ने इन इल्ज़ामात को मुकम्मल तौर पर बे बुनियाद क़रार दिया।

हलारी और बिल क्लिन्टन की ये ज़बानी तकरार उस वक़्त मज़ीद शिद्दत इख़तियार करगई जबकि उन की बेटी अपने शौहर मार्क मैरो नसकी के साथ दावत में शरीक हुई और इस ने अपनी माँ पर ज़ोर दिया कि वो सदर अमरीका बनने की मुस्तहिक़ हैं।

लेकिन ऐसा मालूम होता है कि हलारी क्लिन्टन ने अपने शौहर के मश्वरा और बेटी के दबाओ को नजरअंदाज़ करदिया है क्योंकि अमरीका में सदारती उम्मीदवार के लिए मुक़ाबलों का आग़ाज़ होचुका है और हलारी क्लिन्टन इस मुहिम में शामिल नहीं हैं।

TOPPOPULARRECENT