Saturday , December 16 2017

सियासी क़ाइदीन बार बार इंतिख़ाबात के ज़िम्मेदार

सदर तेलगूदेशम नारा चंद्रा बाबू नायडू ने आज कहा कि रियासत में सयासी क़ाइदीन बार बार ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के ज़िम्मेदार बन रहे हैं। मिस्टर नायडू ने मीडिया से बात चीत करते हुए बताया कि 2009-से 2012-के दरमियान अब तक सात ज़िमनी इंतिख

सदर तेलगूदेशम नारा चंद्रा बाबू नायडू ने आज कहा कि रियासत में सयासी क़ाइदीन बार बार ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के ज़िम्मेदार बन रहे हैं। मिस्टर नायडू ने मीडिया से बात चीत करते हुए बताया कि 2009-से 2012-के दरमियान अब तक सात ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव) मुनाक़िद हो चुके हैं जोकि अवाम के लिए तकलीफ का बाइस बन रहे हैं।

मिस्टर नायडू ने बारहा ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)को रियासत की तरक़्क़ी की राह में रुकावट क़रार देते हुए कहा कि रियासत में ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)का चलन आम करने सियासतदां ज़िम्मेदार हैं। बारहा ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव) तरक़्क़ीयाती कामों को तात्तुल (रोकावट) का शिकार बनाने का मूजिब(वजह) साबित होते हैं।

सदर तेलगूदेशम ने महिकमा इंसिदाद रिश्वत सतानी की तजदीद नौ(मोडरनाइज) को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि सदर प्रदेश कांग्रेस बोतसा सत्य ना रायना को बचाने हुकूमत ने ए सी बी की तजदीद करके उन्हें महफ़ूज़ करने की कोशिश की है। मिस्टर नायडू ने बताया कि सदर पी सी सी शराब इस्क़ाम में मुलव्विस (शामिल) हैं और ए सी बी की जानिब से इस की तहकीकात जारी हैं,

लेकिन ए सी बी को तहकीकात से रोकने हुकूमत ने ये इक़दाम किए हैं। मर्कज़ी हुकूमत भी बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों में मुलव्विस (शामिल) है जिस के ज़रीया मर्कज़ी हुकूमत के क़ाइदीन करोड़ों रुपये के स्क़ामस में गिरफ़्तार हो चुके हैं, मगर हुकूमत की गैर संजीदा कार्रवाई से महसूस होता है कि हुकूमत बदउनवानीयों को कुचलने की बजाय उसे फ़रोग़(बढावा) देने की कोशिशों में मसरूफ़ है।

मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगूदेशम पार्टी सदारती उम्मीदवार के मुताल्लिक़ ताहाल(अब तक) किसी नतीजा पर नहीं पहुंची है। पार्टी की जानिब से बहुत जल्द पार्टी आला क़ाइदीन का इजलास मुनाक़िद करने के बाद मुलक के जलील उलक़द्र ओहदे के लिए उम्मीदवार का क़तई फैसला किया जाएगा।

उन्हों ने बताया कि तेलगूदेशम पार्टी का ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)में बेहतर मुज़ाहरा करने की क़वी तवक़्क़ो है। चूँकि रियासत में अवाम नाअहल और गैर कारकरद हुकूमत से नालां होचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT