Thursday , June 21 2018

सियासी रेक़ाबत जय कृष्णा राउ ने डी के अरूना को इंतिज़ार करवाया

टी आर एस रुक्न असेंबली-ओ-साबिक़ वज़ीर मिस्टर जय कृष्णा राउ ने आज अपनी कट्टर सियासी हरीफ़ रियासती वज़ीर डी के अरूना को असेंबली के मीडिया प्वाईंट पर इंतिज़ार करने पर मजबूर कर दिया जब वो सहाफ़ीयों से बात चीत कर रहे थे । जय कृष्णा राउ

टी आर एस रुक्न असेंबली-ओ-साबिक़ वज़ीर मिस्टर जय कृष्णा राउ ने आज अपनी कट्टर सियासी हरीफ़ रियासती वज़ीर डी के अरूना को असेंबली के मीडिया प्वाईंट पर इंतिज़ार करने पर मजबूर कर दिया जब वो सहाफ़ीयों से बात चीत कर रहे थे । जय कृष्णा राउ और नागर करनूल के आज़ाद रुक्न असेंबली एन जनार्धन रेड्डी ने महबूबनगर से आर डी इस का पानी करनूल की सिम्त मोड़ देने पर एहतिजाज किया ।

बाद अज़ां ये दोनों अरकान मीडिया प्वाईंट पहूंचे और सहाफ़ीयों से बात चीत कर रहे थे । उसी वक़्त रियासती वज़ीर डी के अरूना भी पार्टी के मर्कज़ी मुबस्सिर कृष्णा मूर्ती से मुलाक़ात के बाद मीडिया प्वाईंट पहूंचें और सहाफ़त से बात चीत करना चाहती थीं। एन जनार्धन रेड्डी ने उन्हें देखा और जय कृष्णा राउ के काम में कुछ कहा ।

जय कृष्णा राउ ने सूरत-ए-हाल को समझते हुए कुछ ज़्यादा वक़्त तक सहाफ़त से अपने इज़हार ख़्याल को जारी रखा और उन्हों ने रियासती वज़ीर को सहाफ़त से रुजू होने इंतिज़ार करने पर मजबूर किया ।

TOPPOPULARRECENT