Thursday , December 14 2017

सिरकों के कई वारदातों में शामिल आदी सारिक़ गिरफ़्तार

हैदराबाद 13 जून: कमिशनर टास्क फ़ोर्स और नलाकोंटा पुलिस की मुशतर्का कार्रवाई में सिरकों के कई वारदातों में शामिल एक आदी सारिक़ को गिरफ़्तार कर लिया गया। डिप्टी कमिशनर पुलिस टास्क फ़ोर्स बी लंबा रेड्डी ने बताया कि 27 साला टी शेव कुमार मुतवत्तिन अनंतपूर ने शहर के कई मुक़ामात पर क़ुफ़ल शिकनी के ज़रीये सरक़ा किए थे। उन्होंने बताया कि गिरफ़्तार सारिक़ 9 साल की उम्र में घर से भाग गया था और बादअज़ां उसे डाउन बास्को स्कूल सिकंदराबाद में एक एनजीओ की तरफ से शरीक किया गया था जहां पर उसने 9 वीं जमात की तालीम हासिल की।

साल 2005 में अपने आबाई मुक़ाम अनंतपूर गया था जहां पर अपने अफ़रादे ख़ानदान को इंतेहाई ग़ुर्बत में देखकर वो दुबारा हैदराबाद आगया और आसानी से रुपय कमाने की ग़रज़ से वो सिरकों में शामिल् हो गया।

इलाके एसआरनगर, उस्मानिया यूनीवर्सिटी , चिलकलगुड़ा, नलाकोंटा, ऊपल और एल्बीनगर पुलिस स्टेशन हुदूद में 17 से ज़ाइद सरक़ा की वारदातें अंजाम दिया। टास्क फ़ोर्स ने गिरफ़्तार सारिक़ के क़बज़े से 45 तोले मस्रूक़ा तिलाई जे़वरात , आधा किलो चांदी, 2 लैपटॉप, एक मोटर साइकिल और दुसरे अश्याय बरामद कर लिया। टास्क फ़ोर्स ने इस कार्रवाई में मस्रूक़ा माल ख़रीदने वाले दो सुनार वली पाशाह और राम प्रसाद को भी गिरफ़्तार कर लिया।

TOPPOPULARRECENT