Wednesday , December 13 2017

सिर्फ़ मोदी लहर पर इन्हिसार ना करें

बी जे पी कारकुनों को गडकरी का मश्वरा

बी जे पी कारकुनों को गडकरी का मश्वरा

महाराष्ट्र में मुनाक़िद शुदणी असेम्बली इंतेख़ाबात के पेशे नज़र मर्कज़ी वज़ीर नितीन‌ गडकरी ने बी जे पी कारकुनों को इंतिबाह दिया कि वो सिर्फ़ मोदी लहर पर इन्हिसार करते हुए तनआसानी का शिकार ना बनें।

कारकुनों से मुख़ातिब हुए गडकरी ने कहा कि मुल्क में मोदी लहर की वजह से इक़तिदार हासिल हुआ है लेकिन उन्हों ने कारकुनों से मुतालिबा किया कि वो सिर्फ़ मोदी लहर पर इन्हिसार ना करते हुए बुनियादी सतह पर अवाम से मुलाक़ात करते हुए इन का एतिमाद जीतीं। मर्कज़ी वज़ीर ट्रांसपोर्ट ने गुज़िशता रात यहां एक पार्टी की रैली से ख़िताब करते हुए कहा कि पर एतिमाद रहें और मोदी की लीडरशिप पर भरोसा रखें लेकिन ये ख़ाब ना देखें कि रियासती इंतेख़ाबात में सिर्फ़ मोदी लहर के ज़रीया कामयाबी हासिल की जा सकती है।

उन्होंने रियासती चीफ़ मिनिस्टर पृथ्वी राज चौहान और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर अजीत पवार के इन इल्ज़ामात को भी मुस्तरद‌ कर दिया जिस में कहा गया था कि मर्कज़ ने पूणे से पहले नागपुर में मेट्रो प्रोजक्ट को मंज़ूरी दी है ताकि सियासी मुफ़ादात हासिल किए जा सकीं। गडकरी ने कहा कि अनक़रीब पुणी के प्रोजक्ट को भी मंज़ूरी दे दी जाएगी।

उन्होंने दावा किया कि पुणे के मेट्रो प्रोजक्ट की मंज़ूरी में ताख़ीर की असल वजह पुणे म्यूनसिंपल कारपोरेशन की जानिब से ज़ाबता की कार्रवाई मुकम्मल नहीं की है।

TOPPOPULARRECENT