Thursday , December 14 2017

सिर्फ़ हिंदूतवा मुल्क में इन्क़िलाबी तबदीली ला सकती है :मोहन भागवत

मेरठ 19 जून ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की बी जे पी में तरक़्क़ी की ताईद करते हुए आर ऐस एस के सर संचालक मोहन भागवत ने आज कहा कि हिंदूतवा वाहिद तरीक़ा है जो मुल्क में इन्क़िलाबी तबदीली पैदा करसकता है । सीनीयर बी जे पी क़ा

मेरठ 19 जून ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की बी जे पी में तरक़्क़ी की ताईद करते हुए आर ऐस एस के सर संचालक मोहन भागवत ने आज कहा कि हिंदूतवा वाहिद तरीक़ा है जो मुल्क में इन्क़िलाबी तबदीली पैदा करसकता है । सीनीयर बी जे पी क़ाइद एल के आडवाणी और चीफ़ मिनिस्टर बिहार नितीश कुमार की जानिब से मोदी की मुख़ालिफ़त का दरपर्दा हवाला देते हुए मोहन भागवत ने कहा कि चाहे कोई उसे पसंद करें या ना करें हिंदूतवा वाहिद तरीक़ा है जो मुल्क में इन्क़िलाबी तबदीली लासकता है ।

वो आर एस एस के प्रोग्राम से ख़िताब कररहे थे । उन्होंने कहा कि हम ने क़ाइदीन तबदील किए और एजंडे तबदील किए लेकिन कोई भी तरीक़ा कारआमद नहीं होसका । हिन्दुस्तान को अज़ीम ताक़त बनाने का तरीक़ा सियासत नहीं है सिर्फ़ हिंदूतवा ऐसा करसकती है । सिफ़ारती महाज़ पर नाकाम रहने का मर्कज़ी हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद करते हुए उन्होंने कहा कि चीन हमारी सरज़मीन में ज़बरदस्ती दाख़िल होगया और अपनी शराइत पर इसका तख़लिया किया।

TOPPOPULARRECENT