Monday , December 18 2017

सिल्क सैंटर एबिड्स‌ की पहली सालगिरा के मौक़ा पर ख़ुसूसी पेशकश

हैदराबाद।२२ फरवरी ( सियासत न्यूज़ )आबडस के मसरूफ़ तरीन मुक़ाम पर वाक़्य सिलकसैंटरx ने अपना एक साल मुकम्मल कर लिया है ।पहली सालगिरा के मौक़ा पर मुअज़्ज़िज़ ग्राहकों केलिए रेडीमेड मलबूसात पर 20% डिस्काउन्ट‌ दिया जा रहा है। सिलक सैंट

हैदराबाद।२२ फरवरी ( सियासत न्यूज़ )आबडस के मसरूफ़ तरीन मुक़ाम पर वाक़्य सिलकसैंटरx ने अपना एक साल मुकम्मल कर लिया है ।पहली सालगिरा के मौक़ा पर मुअज़्ज़िज़ ग्राहकों केलिए रेडीमेड मलबूसात पर 20% डिस्काउन्ट‌ दिया जा रहा है। सिलक सैंटर मेंहमा इक़साम के ब्रांडेड मलबूसात का वसीअ कुलक्षण मौजूद है जो आप को एक ही छत के नीचे दस्तयाब है।

मिस्टर सिरी चरण मनीजिंग डायरैक्टर सिलक सैंटर ने बताया किसिलक सैंटर ने मुख़्तसर अर्सा में हैदराबाद में हर घर की ज़रूरत बन गया हॆ। यही नहीं हिंदूस्तान भर में ये शोरूम बेहतरीन पारचा दुक्का नात में शुमार किया जाता ही।अब ये एक अज़ीमुश्शान असरी वजदीद और ग्राहकों का मोतबर शोरूम बन गया है। एबिड्स‌ पर वाक़्य 10हज़ार मुरब्बा फ़ीट पर मुश्तमिल 4मंज़िला शोरूम में मर्दाना मलबूसात का ख़ज़ाना मौजूद है। ख़वातीन और दोशीज़ाऒ के लिए करता पाएजामा, शलवार सूट्स का मुनफ़रद औरमख़सूस फ़ैशन का वसीअ रेंज भी मौजूद है। जबकि मर्दों के मुनफ़रद ज़ौक़-ओ-शौक़ कीतकमील करने वाले सूट लैंथ, सूटिंगस, शर्टिंगस, शेरवानियां, शर्ट्स, ट्राउज़रस, जीन्स, जोध पूरी, माडर्न तर्ज़ के सूट्स के इलावा टेक्स्टाईल का वसीअ ज़ख़ीरा मौजूद है ।उन्हों ने बताया कि ये डिस्काउन्ट‌ की पेशकश महिदूद मुद्दत के लिए रखी गई है। हैदराबाद के फॆशनॆबल‌ मलबूसात के शौक़ीन ख़वातीन और मर्द हज़रात के लिए दौर-ए-हाज़िर के तक़ाज़ों कीतकमील की जाती ही।तफ़सीलात के लिए फ़ोन नंबर 24611122 पर रब्ता किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT