Wednesday , December 13 2017

सीक्योरिटी पर पार्टीयों का मुत्तहदा महाज़ ज़रूरी , चौथा महाज़ एक सदाबहार सराब : कांग्रेस

कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान मनीष तीवारी ने आज एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि तमाम सयासी पार्टीयों को क़ौमी सलामती के मसला पर मुंतशिर नहीं होनी चाहीए बल्कि मर्कज़ के साथ मुत्तहिद होकर दहश्तगर्दी को ला इंतिहा जवाब देन

कांग्रेस पार्टी के तर्जुमान मनीष तीवारी ने आज एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि तमाम सयासी पार्टीयों को क़ौमी सलामती के मसला पर मुंतशिर नहीं होनी चाहीए बल्कि मर्कज़ के साथ मुत्तहिद होकर दहश्तगर्दी को ला इंतिहा जवाब देना चाहीए। वो गैरकांग्रेसी वुज़राए आला और मर्कज़ी हुकूमत की हलीफ़ तृणमूल कांग्रेस की जानिब से एन सी टी सी के मसला पर हुकूमत की शिद्दत से मुख़ालिफ़त का रद्द-ए-अमल ज़ाहिर कर रहे थे।

उन्होंने कहा कि अफ़्ग़ानिस्तान के दार-उल-हकूमत में और पाकिस्तान की जेल पर उन के हमलों के पेशे नज़र मुल़्क की तमाम सयासी पार्टीयों को मुत्तहिद होकर दहश्तगर्दी का सामना करना चाहीए। उन्होंने कहा कि इस वाक़्या से ज़ाहिर होता है कि हिंदूस्तानियों की ज़िंदगी ख़तरे में है और मर्कज़ और रियास्तों के तआवुन और हम आहंगी की सख़्त ज़रूरत है ताकि दहश्तगर्दी की ताक़तों को ला इंतिहा-ए-जवाब दिया जा सके।

उन्होंने कहा कि वो मुंख़बा चीफ़ मिनिस्टर्स को पूरे एहतेराम के साथ इस मसला पर तवज्जा दिलवाना ज़रूरी समझते हैं। उन्होंने हिंदूस्तानी सियासत का एक सदाबहार ख़ाब क़रार देते हुए चौथे महाज़ की तशकील को मुस्तर्द कर दिया जबकि कई गैरकांग्रेसी चीफ़ मिनिस्टर्स एन सी टी सी मसला पर चौथी महाज़ की तशकील को अपना मुशतर्का मक़सद क़रार दे रहे हैं। उन्होंने कहा कि चौथे महाज़ का हवाला सिर्फ़ चंद तजज़िया कारों का मौजूद है।

वो रियास्ती वुज़राए आला का बहुत एहतेराम करते हैं, लेकिन अगर कोई शख़्स सराब का पीछा करना चाहता है तो वो इसका अपना मसला है अख़बारी नुमाइंदों के इस सवाल पर कि गैरकांग्रेसी वुज़राए जया ललीता और नवीन पटनायक एन सी टी सी की मुख़ालिफ़त में एक दूसरे से मुत्तहिद होते नज़र आ रहे हैं और गुजरात के चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी से भी एक मुशतर्का हिक्मत-ए-अमली के ताय्युन के सिलसिला में तबादला-ए-ख़्याल कर रहे हैं। इस बारे में इन का क्या रद्द-ए-अमल है उन्होंने कहा कि चौथा महाज़ एक सदाबहार सुराग़ है, जिस का अपोज़ीशन पीछा कर रहा है।

TOPPOPULARRECENT