Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / सीतारामबाग़ आतिशज़दगी तहक़ीक़ात के लिए कमेटी का क़ियाम

सीतारामबाग़ आतिशज़दगी तहक़ीक़ात के लिए कमेटी का क़ियाम

हैदराबाद 19 अप्रैल: शहर के इलाके सीतारामबाग़ में पेश आए आतिशज़दगी के ख़ौफ़नाक वाक़िये पर कमिशनर बलदिया ने अपने सख़्त रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है और कहा कि इस हादसे की तहक़ीक़ात के लिए सहि रुकनी कमेटी तशकील दी गई है।

एडिशनल कमिशनर और एडिशनल कमिशनर आईटी पर मुश्तमिल कमेटी की हक़ायक़ का पता चलाने की ज़िम्मेदारी दी गई है। साथ ही उन्होंने इस इमारत के मालिक पर दीवानी और फ़ौजदारी मुक़द्दमा दर्ज किया जाएगा। उन्होंने बताया कि साल 2014 में G+1 की इजाज़त हासिल की गई थी और बाद में अदालत से इंजेक्शन आर्डर हासिल करते हुए पाँच मंज़िला इमारत तामीर की गई। उन्होंने शहर में एसे हादसात के पेशे नज़र मालकीयन को मश्वरह दिया कि वो फ़ौरी आतिश फ़िरौ आलात और महिकमा से इजाज़त हासिल करलीं। उन्होंने बताया कि शहर में 3,869 इमारत को चाहीए कि वो फ़ौरी एहतियाती इक़दामात करले। ताहम इस ख़सूस में फ़ार्म 12 के तहत नोटिस भी जारी की गई थी। 3448 इमारतों के मालकीयन जिन्हों ने बलदिया की नोटिस को नजरअंदाज़ किया था उन्हें क़तई नोटिस भी जारी कर दी गई है।

उन्होंने बताया कि उनमें 20 इमारतों के ख़िलाफ़ कार्रवाई की स्टेट फ़ायर सर्विस डायरेक्टर से ख़ाहिश की गई है। उन्होंने बताया कि साल 2005 तामीर शराइत से मुताल्लिक़ आतिश फ़िरौ आलात की तंसीब करने के लिए 1,497 स्कूलस कॉलेजस 350 हॉस्पिटल्स 258 फंक्शन हाल 88 होटल्स 50 बार्स और तिजारती इदारे 129 सिनेमा थिएटरस् 2 हॉस्टलस को नोटिस जारी की गई है।

उन्होंने बताया कि टाउन प्लैनिंग से मुताल्लिक़ मुक़द्दमात की यकसूई ग़ैर मजाज़ तामारात पर ख़ुसूसी ट्रब्यूनल के क़ियाम की कोशिश जारी हैं। कमिशनर बलदिया बी जनार्धन रेड्डी ने बताया कि ख़ुसूसी ट्रब्यूनल की मदद से टाउन प्लैनिंग से मुताल्लिक़ कई मुक़द्दमात हल होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT