Monday , September 24 2018

सीनीयर पुलिस ओहदेदारों के रोल की तहक़ीक़ात का हुक्म

अहमदाबाद 8 दिसमबर (पी टी आई) नरोडा पाटिया फ़सादात के मुक़द्दमा की समाअतकरनेवाली एक ख़ुसूसी अदालत ने तहक़ीक़ाती टीम (ऐस आई टी) को 2002 -के माबाद गोधरा वाक़िया फूट पड़ने वाले गोधरा फ़िर्कावाराना फ़सादात के दिवान नरोडा पाटिया में 95 अफ़

अहमदाबाद 8 दिसमबर (पी टी आई) नरोडा पाटिया फ़सादात के मुक़द्दमा की समाअतकरनेवाली एक ख़ुसूसी अदालत ने तहक़ीक़ाती टीम (ऐस आई टी) को 2002 -के माबाद गोधरा वाक़िया फूट पड़ने वाले गोधरा फ़िर्कावाराना फ़सादात के दिवान नरोडा पाटिया में 95 अफ़राद की हलाकतों के मुक़द्दमा में इंसाफ़ के वसीअ तर मुफ़ाद को मल्हूज़ रखते हुए बशमोल साबिक़ पुलिस कमिशनर पी सी पांडे 4 सीनीयर आफ़िसरान पुलिस के रोल की मज़ीद तहक़ीक़ात करने का हुक्म दिया है।

इस अदालत ने ऐस आई टी को बाअज़ मुतास्सिरीन की तरफ़ से पेश करदा शवाहिद की बुनियाद पर टेलीफ़ोन काल रेकॉर्ड्स की तहक़ीक़ात करने का हुक्म भी दिया गया है। फ़सादात के मुतास्सिरीन ने गुज़श्ता हफ़्ता इसवाक़िया की मज़ीद तहक़ीक़ात करने की दरख़ास्त की थी और कहा था कि 4 सीनीयर ओहदेदारान पुलिस को मुल्ज़िम बनाया जाय। इन पर फ़सादात के दौरान सर्दमहरी कामुज़ाहरा करते हुए ख़ामोश तमाशाई बने रहने की साज़िश का हिस्सा होने का इल्ज़ाम आइदकिया गया था।

मुतास्सिरीन ने अपनी दरख़ास्त में इस वक़्त के नरोडा पाटिया के पुलिस इन्सपैक्टर के के मैसूर वाला, डी सी पी (ज़ोन IV) पी बी गोंडिया, जे सी पी (सैक्टर 2) ,ऐम के टंडन (जो सुबुकदोश होचुके हैं) और पुलिस कमिशनर पी सी पांडे जो (बहैसीयत डी जी पी रिटायर्ड होचुके हैं) को मुल्ज़िम बनाने की अपील की थी। ख़ुसूसी जज ज्योत्सना याग्निक ने मुतास्सिरीन की दरख़ास्त क़बूल करते हुए ये हुक्म दिया।

क़ब्लअज़ीं इसमुक़द्दमा के तहक़ीक़ाती अफ़्सर हेमा नशो शुक्ला ने अपनी जवाबी रिपोर्ट पेश की थी जिस में कहा गया है कि तहक़ीक़ात जारी हैं और क़तई रिपोर्ट सुप्रीम कोर्ट की हिदायत के मुताबिक़ मजिस्ट्रेट की अदालत में पेश की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT