Friday , January 19 2018

सीमांध्र आर टी सी मुलाज़िमीन की हड़ताल ख़त्म

आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपवेरश्न की बसें आज सीमांध्र इलाक़ा में तक़रीबा दो माह के अर्सा के बाद सड़कों पर वापिस आ गईं आर टी सी मुलाज़मीन ने मुत्तहदा आंध्र की ताईद में जारी अपने एहतेजाज को ख़त्म करदिया है । ए पी एस आर टी सी

आंध्र प्रदेश स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपवेरश्न की बसें आज सीमांध्र इलाक़ा में तक़रीबा दो माह के अर्सा के बाद सड़कों पर वापिस आ गईं आर टी सी मुलाज़मीन ने मुत्तहदा आंध्र की ताईद में जारी अपने एहतेजाज को ख़त्म करदिया है । ए पी एस आर टी सी के तक़रीबा 12,000 मुलाज़िमीन ने आज ड्यूटी पर रुजू होने का फैसला किया जिन का आंध्र और सीमांध्र से ताल्लुक़ है।

बसों के आग़ाज़ से मसाफ़रेन को राहत महसूस हुई । ए पी एस आर टी सी की बसें रोज़ाना 80.77 लाख कीलोमीटर का फ़ासिला तए करते हुए 154.63 लाख अफ़राद को एक से दूसरे मुक़ाम तक मुंतक़िल किया जाता है।

आंध्र प्रदेश को तक़सीम करते हुए तेलंगाना रियासत तशकील देने के फैसले के इलावा इंतेज़ामीया से कुछ शिकायात की बना पर ये हड़ताल तक़रीबा दो माह पहले शुरू हुई थी ।

ताहम गुज़शता शब वज़ीर ट्रांसपोर्ट मिस्टर बोत्सा सत्य नाराय‌ना और कारपोरेशन के आली ओहदेदारों की तरफ से कुछ उमूर में तीक़न दिए जाने के बाद मुलाज़िमीन ने हड़ताल को ख़त्म करने से इत्तिफ़ाक़ करलिया था और आज ये लोग ड्यूटी पर हाज़िर होगए।

हैदराबाद और सीमांध्र इलाक़ों के माबेन भी बस ख़िदमात आज से बहाल करदी गएं। जारीया हफ़्ते ही सीमांध्र के बर्क़ी मुलाज़िमीन और असातिज़ा ने भी अपनी हड़ताल ख़त्म करदी थी ताहम दूसरे सरकारी मह्कमाजात से ताल्लुक़ रखने वाले सीमा आंध्र के मुलाज़िमीन मुत्तहदा आंध्र की ताईद में हड़ताल जारी रखे हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT