सीमान्ध्र क़ाइदीन, गुंडागर्दी पर उतर आए हैं

सीमान्ध्र क़ाइदीन, गुंडागर्दी पर उतर आए हैं
लोकसभा में तेलंगाना बिल की पेशकशी के मौक़ा पर सीमान्ध्र क़ाइदीन के पुरतशदुद एहतेजाज पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए नायब सदर प्रदेश कांग्रेस और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि सीमा आंध्र क़ाइदीन अपने मुफ़ादात की तकमी

लोकसभा में तेलंगाना बिल की पेशकशी के मौक़ा पर सीमान्ध्र क़ाइदीन के पुरतशदुद एहतेजाज पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए नायब सदर प्रदेश कांग्रेस और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि सीमा आंध्र क़ाइदीन अपने मुफ़ादात की तकमील के लिए गुंडागर्दी पर उतर आए हैं। लोक सभा में आज सीमा आंध्र क़ाइदीन का हक़ीक़ी चेहरा अवाम के सामने आ चुका है।

मुहम्मद अली शब्बीर ने लोक सभा के वाक़ियात पर रद्दे अमल का इज़हार करते हुए कहा कि एक तरफ़ सीमान्ध्र क़ाइदीन मुसलसल ये कह रहे थे कि वो तेलंगाना अवाम के साथ मिल जुल कर रहना चाहते हैं ताकि मुत्तहदा रियासत में तीनों इलाक़ों की यक्साँ तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जा सके।

लेकिन आज पार्लीयामेंट में बिल की मुख़ालिफ़त में सीमा आंध्र अरकान ने जिस तरह का रवैया अख़्तियार किया इस के बाद सीमा आंध्र के साथ तेलंगाना का सवाल ही पैदा नहीं होता।

लोक सभा में बिल की पेशकशी को रियासत की तक़सीम की सिम्त एक अहम पेशरफ़्त और तेलंगाना अवाम की अहम कामयाबी क़रार देते हुए मुहम्मद अली शब्बीर ने बी जे पी से मुतालिबा किया कि वो तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस के झांसा में आए बगै़र अवाम से किए गए वाअदा के मुताबिक़ बिल की ताईद करे।

Top Stories