Wednesday , September 19 2018

सीमा-आंध्र एमपीज में इस्तीफ़ों के मसअले पर फूट

सीमा-आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकाने पार्लीयामेंट में इस्तीफ़ा के मसअले पर फूट पड़ गई। सिर्फ़ 4 अरकाने पार्लीयामेंट ने स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार से मुलाक़ात करते हुए इस्तीफ़ा क़ुबूल करने का मुतालिबा किया। 2 अरका

सीमा-आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकाने पार्लीयामेंट में इस्तीफ़ा के मसअले पर फूट पड़ गई। सिर्फ़ 4 अरकाने पार्लीयामेंट ने स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार से मुलाक़ात करते हुए इस्तीफ़ा क़ुबूल करने का मुतालिबा किया। 2 अरकाने पार्लीयामेंट हरीश कुमार और एस पी वाई रेड्डी लम्हा आख़िर में स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात करने के फ़ैसला से दस्तबरदार हो गए।

कांग्रेस के अरकाने पार्लीयामेंट लगड़ापाटी राज गोपाल, अरूण कुमार, अनंत वेंकट राम रेड्डी और साई प्रताप ने आज स्पीकर लोक सभा से मुलाक़ात की और रियासत को तक़सीम करने के ख़िलाफ़ बतौरे एहतेजाज मुस्ताफ़ी होने के फ़ैसले से वाक़िफ़ करवाते हुए फ़ौरी उन का इस्तीफ़ा क़ुबूल करने का मुतालिबा किया।

कांग्रेस के रुक्न पार्लीयामेंट लगड़ापाटी राज गोपाल ने कहा कि किसी भी सूरत में रियासत को तक़सीम होने नहीं दिया जाएगा। हम हर क़ुर्बानी दे कर रियासत को मुत्तहिद रखने की हर मुमकिन कोशिश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT