Tuesday , December 12 2017

सीमा आंध्र और तेलंगाना में कांग्रेस की शानदार कामयाबी यक़ीनी

आइन्दा आम इंतिख़ाबात के मुशतर्का रियासत में इनेक़ाद के बावजूद तेलंगाना और सीमा आंध्र दोनों इलाक़ों में कांग्रेस पार्टी शानदार कामयाबी हासिल करेगी। नायब सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने

आइन्दा आम इंतिख़ाबात के मुशतर्का रियासत में इनेक़ाद के बावजूद तेलंगाना और सीमा आंध्र दोनों इलाक़ों में कांग्रेस पार्टी शानदार कामयाबी हासिल करेगी। नायब सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने नई दिल्ली में कांग्रेस हाईकमान के आला क़ाइदीन से मुलाक़ात करते हुए रियासत की ताज़ा तरीन सियासी सूरते हाल से वाक़िफ़ कराया।

उन्हों ने तेलंगाना और सीमा आंध्र में कांग्रेस के मौक़िफ़ के बारे में हाईकमान को रिपोर्ट पेश की है। उन्हों ने कहा कि अक़लीयतों का एतेमाद हासिल करने के लिए ज़रूरी है कि सियासी और हुकूमत की सतह पर अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी दी जाए।

हाईकमान ने मुहम्मद अली शब्बीर को यक़ीन दिलाया कि रियासत की तक़सीम के बाद दोनों रियास्तों में अक़लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी दी जाएगी और कांग्रेस के वफ़ादार क़ाइदीन को अहम ओहदों पर फ़ाइज़ किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT