Monday , December 18 2017

सीमा आंध्र के सरकारी मुलाज़िमीन की हड़ताल ख़त्म

सीमांध्र के सरकारी मुलाज़िमीन ने आज अपनी हड़ताल ख़त्म करदी। गज़ीटेड ऑफीसरस ,एग्रीकल्चर ,हारटीकल्चर, वेटरनरी और फिशरीज़ महिकमों के ओहदेदारों ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और चीफ़ मिनिस्टर के तीक़न के फ़ौरी बाद अपन

सीमांध्र के सरकारी मुलाज़िमीन ने आज अपनी हड़ताल ख़त्म करदी। गज़ीटेड ऑफीसरस ,एग्रीकल्चर ,हारटीकल्चर, वेटरनरी और फिशरीज़ महिकमों के ओहदेदारों ने आज चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और चीफ़ मिनिस्टर के तीक़न के फ़ौरी बाद अपनी हड़ताल ख़त्म करने से इत्तिफ़ाक़ किया।

तूफ़ान के बाइस अवामुन्नास को ख़ासकर किसानों को दरपेश मसाइल-ओ-मुश्किलात को देखते हुए मुलाज़िमीन ने हड़ताल खत्म करदी है।

पंचायत राज ऑफीसरस एसोसीएशन के क़ाइदीन ने भी चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात कर के देही इलाक़ों में साफ़ सफ़ाई का मसला , पीने के पानी की सरबराही का मसला और दुसरे सहूलयात के फ़ुक़दान के बाइस अवामुन्नास को दरपेश मुश्किलात को मद्द-ए-नज़र रख कर हड़ताल वापिस लेना का फ़ैसला किया है।

एग्रीकल्चर ऑफीसरस एसोसीएशन सदर के कमला कर शर्मा , जनरल सेक्रेटरी डी पवन ,हारटीकल्चर ऑफीसरस एसोसीएशन सदर मनी रेड्डी और दुसरे ओहदेदार चीफ़ मिनिस्टर के साथ बातचीत में शामिल थे।

हड़ताली मुलाज़िमीन ने जो रियासत की मुजव्वज़ा तक़सीम के ख़िलाफ़ एहतेजाज कररहे थे चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के बाद हड़ताल वापिस लेने का एलान किया।

TOPPOPULARRECENT