Friday , May 25 2018

सी एम पर लगए इल्ज़ामात को बंद करने की दरख़ास्त

साइबराबाद पुलिस एक मुक़ामी अदालत में क़तई रिपोर्ट पेश करते हुए अलाहिदा तेलंगाना के बारे में चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के मुबय्यना इश्तिआल अंगेज़ बयानात से मुताल्लिक़ मुक़द्दमा को बंद करने की दरख़ास्त करेगी क्यूंकि उनके ख़िल

साइबराबाद पुलिस एक मुक़ामी अदालत में क़तई रिपोर्ट पेश करते हुए अलाहिदा तेलंगाना के बारे में चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के मुबय्यना इश्तिआल अंगेज़ बयानात से मुताल्लिक़ मुक़द्दमा को बंद करने की दरख़ास्त करेगी क्यूंकि उनके ख़िलाफ़ की गई शिकायत की ताईद में कोई सबूत दस्तयाब नहीं होसका है।

एक सीनीयर पुलिस अफ़्सर ने कहा कि इस मुक़द्दमा में सबूत की अदम दस्तयाबी के सबब हम ने क़ानूनी नज़रिया हासिल किया और बहुत जल्द क़तई रिपोर्ट पेश करते हुए अदालत से मुक़द्दमा बंद करने की दरख़ास्त की जाएगी।

वाज़िह रहे कि एक वकील जनार्धन गौड़ पिछ्ले माह एक दरख़ास्त दायर करते हुए आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बारे में चीफ़ मिनिस्टर पर इश्तिआल अंगेज़ बयानात देने का इल्ज़ाम आइद किया था और अपील की थी कि चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज करने के लिए सरूरनगर पुलिस स्टेशन को हिदायत की जाये।

इस हिदायत पर सरूरनगर पुलिस में एक एफ़ आई आर दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया गया था। ताहम दरख़ास्त गुज़ार के इल्ज़ामात की ताईद में कोई सबूत दस्तयाब नहीं हुआ। चुनांचे पुलिस ने क़तई रिपोर्ट दाख़िल करते हुए इस मुक़द्दमा को बंद करने के लिए अदालत से दरख़ास्त करने का फ़ैसला किया है।

TOPPOPULARRECENT