Monday , December 11 2017

सी ए जी, पी ए सी को मसख़ करने की कोशिश

2G स्पक्टरम अस्क़ाम पर पारलीमानी पब्लिक अकाउंट कमेटी (पी ए सी) के सदर नशीन डाक्टर मुरली मनोहर जोशी ने साबिक़ एडीटर आर पी सिंह की तरफ‌ से आइद करदा इस इल्ज़ाम को आज खरिज‌ कर दिया कि उन्होंने 2G रिपोर्ट के नतीजे पर असरअंदाज़ होने की कोशिश क

2G स्पक्टरम अस्क़ाम पर पारलीमानी पब्लिक अकाउंट कमेटी (पी ए सी) के सदर नशीन डाक्टर मुरली मनोहर जोशी ने साबिक़ एडीटर आर पी सिंह की तरफ‌ से आइद करदा इस इल्ज़ाम को आज खरिज‌ कर दिया कि उन्होंने 2G रिपोर्ट के नतीजे पर असरअंदाज़ होने की कोशिश की थी।

डाक्टर जोशी ने जवाबी इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि आर पी सिंह ने सी ए जी और पी ए सी जैसे इदारा जात के किरदार को मसख़ करने की कोशिश की है। डाक्टर जोशी ने यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि G रिपोर्ट पर आर पी सिंह के इल्ज़ामात दरासल हुकूमत के बिशमोल दीगर तमाम मुफ़ादात हा सिला की तरफ‌ से कमपटरोलर एंड एडीटर जनरल पारलीमानी पब्लिक अकाउंट्स कमेटी के किरदार को मसख़ करने की एक कोशिश हैं।

वाज़िह रहे कि आर पी सिंह ने 2G स्पक्टरम तख़सीसात में 1.76 लाख , करोड़ रुपय के तुख़मीनी ख़सारा से मुताल्लिक़ सी ए जी रिपोर्ट पर कई सवालात उठाए हैं। डाक्टर जोशी ने कहा कि आर पी सिंह ने पहले इस मसले पर कोई सवाल नहीं उठाया था।

TOPPOPULARRECENT