Monday , December 18 2017

सी पी आई का मुल्क गीर एहतिजाज और दस्तख़ती मुहिम का ऐलान

नई दिल्ली, 08 दिसंबर: (पीटीआई) सी पी आई एम ने फ़ैसला किया है कि मुख़्तलिफ़ एहितजाजी प्रोग्राम सिलसिला वार शुरू किए जाएंगे और ग़िज़ाई तमानीयत, मुल्क गीर अवामी निज़ाम तक़सीम-ए-अराज़ी के हुसूल, रोज़गार के हुसूल और करप्शन के ख़िलाफ़ यक्म जनवरी स

नई दिल्ली, 08 दिसंबर: (पीटीआई) सी पी आई एम ने फ़ैसला किया है कि मुख़्तलिफ़ एहितजाजी प्रोग्राम सिलसिला वार शुरू किए जाएंगे और ग़िज़ाई तमानीयत, मुल्क गीर अवामी निज़ाम तक़सीम-ए-अराज़ी के हुसूल, रोज़गार के हुसूल और करप्शन के ख़िलाफ़ यक्म जनवरी से सिलसिला वार एहतिजाजी प्रोग्राम शुरू किए जाएंगे।

पार्टी की पोलिट ब्यूरो के दो रोज़ा इजलास के बाद पार्टी ने कहा कि सी पी आई कट और दीगर बाएं बाज़ू की पार्टीयां मुल्क गीर सतह पर बड़े पैमाने पर दस्तख़ती मुहिम शुरू की जाएगी। पार्टी जलसों और जुलूसों का भी मुल्क गीर सतह पर एहतिमाम करेगी ताकि बाएं बाज़ू के अहम मसाइल पर मुतबादिल नुक्ता-ए-नज़र का इज़हार किया जा सके।

ग़िज़ा, अराज़ी, रोज़गार, तालीमात और सेहत के अहम मसाइल के सिलसिला में आम जलसों को मुहिम चली और आला सतही करप्शन को बेनकाब करने के लिए इस्तेमाल किया जाएगा। ये मुहिम जिसकी क़ियादत सी पी आई एम के क़ौमी क़ाइदीन करेंगे, आइन्दा साल मार्च में दिल्ली में एक पर हुजूम जल्सा-ए-आम पर इख़्तेताम पज़ीर होगी।

एहतिजाजी प्रोग्रामों की तफ़सीलात को मर्कज़ी कमेटी के इजलास में क़तईयत दी जाएगी जो जनवरी में कोलकता में मुनाक़िद होगा। सी पी आई एम हुकूमत की जानिब से कसीर ब्रांड रीटेल शोबा में रास्त ग़ैरमुल्की सरमाया कारी इक़दाम की इब्तिदा ही से शिद्दत से मुख़ालिफ़त कर रही है क्योंकि इस के नतीजा में ना सिर्फ़ मुलक के काश्तकार तबक़ा बल्कि मुल्क के लाखों छोटे पैमाने के ताजिरों को नुक़्सान पहुंचेगा और तिजारत के रास्ते कसीर क़ौमी कंपनीयां हिंदूस्तानी बाज़ार पर क़ाबिज़ हो जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT