Wednesday , December 13 2017

सी पी आई के चलो जी एच‌ एम सी एहतेजाज के तशहेरी पोस्टर्स जारी

सी पी आई ग्रेटर हैदराबाद की जानिब से मुनाक़िद होने वाले चलो जी ऐच एमसी प्रोग्राम के तशहरी पोस्टर्स की रस्म इजराई आज सी पी आई सिटी ऑफ़िस में अमल में आई । सि टी सैक्रेटरी वि एस बोस ई टी नरसिम्हा एस ए मन्नान छाया देवी नरसिम्हा रामलवयादो-ओ-रवींद्र अचार्य मौजूद थे।

बादअज़ां बोस ने चलो जी ऐच एमसी प्रोग्राम की तफ़सीलात पेश करते हुए कहाकि 23जुलाई को सी पी आई ग्रेटर हैदराबाद की जानिब से ऐलान करदा प्रोग्राम का मक़सद महिकमा बलदिया की जानिब से शहर हैदराबाद में तरक़्क़ीयाती कामों के नाम पर की गई खुदवाई के सबब पेश आरहे हादिसात के ख़िलाफ़ एहतेजाज करना है ।

उन्हों ने कहाकि करोड़ों रूपियों के कामों का आग़ाज़ तो किया जा रहा है मगर उन की तकमील में ताख़ीर से अवाम को काफ़ी मुश्किलात पेश आरही हैं । ग़ैर मंसूबा बंद डरेंज निज़ाम के सबब सड़कें अलूदा पानी की झीलों में तबदील होगई हैं । उन्हों ने कहाकि घरों टैक्स में इज़ाफ़ा करदिया गया है जबकि साइन बोर्ड एजैंसीयों की जानिब से करोड़ों रुपयो निक्की धोका दही का शिकार महिकमा बलदिया होरहा है। रिश्वत बलदिया में आम बात है और ऐसा महसूस होरहा है महिकमा के बलदिया के बदानोशान ओहदेदारों को हुकूमत की मुकम्मल पुश्तपनाही हासिल है ।

TOPPOPULARRECENT