Sunday , December 17 2017

सी पी ऐम कारकुनों की वाई ऐस आर सी पी में शमूलीयत

हैदराबाद ।०७ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : ताड़बन चौराहा पर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी का एक जलसा मुनाक़िद हुआ जिस के मेहमान ख़ुसूसी बादशाह बुलेट थे । इस मौक़ा पर उन्हों ने वाई ऐस आर सी पी के क़ियाम के असल मक़सद को उजागर और कहा कि आँजहानी

हैदराबाद ।०७ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : ताड़बन चौराहा पर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी का एक जलसा मुनाक़िद हुआ जिस के मेहमान ख़ुसूसी बादशाह बुलेट थे । इस मौक़ा पर उन्हों ने वाई ऐस आर सी पी के क़ियाम के असल मक़सद को उजागर और कहा कि आँजहानी डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आंधरा प्रदेश ने अवामकी फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए कई असकीमात को मुतआरिफ़ किया था लेकिन आज बरसर-ए-इक्तदार हुकूमत उस को ख़तन करने की कोशिश कर रही है ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि वाई ऐस आर के ख़ाब को पूरा करने के लिए उन के फ़र्ज़ंद जगन मोहन रेड्डी औरअहलिया वजए अम्मां अवाम की ख़िदमात में जुटे हुए हैं और वाई ऐस आर के ख़ाब को पूरा करने की ठान ली है ।

इस मौक़ा पर सी पी ऐम आवाज़ स्टेट कमेटी के रुकन अरुणा सागर कांग्रेस पार्टी बी सी सेल क्वार डैंटर की ज़ेर क़ियादत सैंकड़ों कारकुन वाई ऐस आर सी पी में शामिल होगए जिस में बिलख़सूस शेख़ अब्दुल‌ मकरम , ऐम इरम सागर सी पीऐम बहादुर पूरा ज़ोन शामिल हैं । जिन्हों ने सी पी ऐम से मुस्ताफ़ी हो गए हैं।

TOPPOPULARRECENT