Saturday , August 18 2018

सी बी आई पर झूटे गवाह पेश करने राजा का इल्ज़ाम

नई दिल्ली, २४ दिसम्बर: ( पी टी आई) साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम और 2G अस्क़ाम के अहम मुल्ज़िम ए राजा ने दिल्ली हाईकोर्ट में आज सी बी आई पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो उन के साबिक़ सेक्रेटरी अचार्य को एक झूटे गवाह के तौर पर उन के ख़िलाफ़ ब्यान देने के

नई दिल्ली, २४ दिसम्बर: ( पी टी आई) साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम और 2G अस्क़ाम के अहम मुल्ज़िम ए राजा ने दिल्ली हाईकोर्ट में आज सी बी आई पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो उन के साबिक़ सेक्रेटरी अचार्य को एक झूटे गवाह के तौर पर उन के ख़िलाफ़ ब्यान देने के लिए पेश कर रही है।

ए राजा की पैरवी करने वाले सीनीयर वकील सुशील कुमार ने ख़ुसूसी सी बी आई जज ओ पी साईनी के सामने दलील पेश की कि ए राजा के साबिक़ सैक्रेटरी को पेश करते हुए सी बी आई झूटे गवाहों को ला रही है। ये मेरा नाज़ुक मुमला है।

अचार्य राजा के साबिक़ ऐडीशनल प्राईवेट सेक्रेटरी और इस केस में सी बी आई के अहम गवाह हैं। उन्हों ने अपने ब्यान में वो तफ़सीलात पेश कीं की कि ए राजा ने किस तरह कॉरपोरेट घरानों से बाक़ायदा रब्त पैदा करके उन की कंपनीयों को स्पेक्ट्रम अलॉट किया था। क़ानून की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए राजा ने लाईसंस जारी किए थें।

अचार्य ने कल अदालत में ब्यान दिया था कि उन्हें अदालत में मौजूद एक शख़्स से ख़तरा है, पुलिस ने बादअज़ां उस शख़्स को गिरफ़्तार कर लिया।

TOPPOPULARRECENT