सुखेन्द्र रेड्डी, भास्कर राव, जी वीवेक, जी विनोद टीआरएस में शामिल

सुखेन्द्र रेड्डी, भास्कर राव, जी वीवेक, जी विनोद टीआरएस में शामिल
Click for full image

हैदराबाद 16 जून: कांग्रेस पार्टी और सीपीआई को उस वक़्त ज़बरदस्त धक्का लगा जब उस के अहम क़ाइदीन ने टीआरएस में शमूलीयत इख़तियार करली। नलगेंडा से ताल्लुक़ रखने वाले रुकने पार्लियामेंट जी सुखेन्द्र रेड्डी , मरयालगुड़ा असेंबली हलक़ा के कांग्रेसी रुकने असेंबली भास्कर राव‌ , देवरकोंडा असेंबली हलक़ा के सीपीआई रुकने असेंबली रवींद्र कुमार , साबिक़ रुकने पार्लियामेंट जीवीवेक , साबिक़ वज़ीर जी विनोद और करीमनगर के कोरटला असेंबली हलक़ा के कांग्रेस इंचार्ज जी नर्सिंग राव‌ ने अपने हामीयों के साथ टीआरएस में शमूलीयत इख़तियार करली।

तेलंगाना भवन में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने इन क़ाइदीन का पार्टी में इस्तिक़बाल क्या। इस मौके पर तेलंगाना भवन में नलगोंडा और करीमनगर से ताल्लुक़ रखने वाले कारकुनों और अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी और उन क़ाइदीन की शमूलीयत का इस्तिक़बाल किया गया।

चीफ़ मिनिस्टर ने इन क़ाइदीन को पार्टी का खंडवा पहनाकर टीआरएस में शामिल किया। सुखेन्द्र रेड्डी एम पी और एक रुकने असेंबली की टीआरएस में शमूलीयत से नलगोंडा में कांग्रेस पार्टी को ज़बरदस्त धक्का लगा है। तेलंगाना रियासत में कांग्रेस के दो लोक सभा अरकान मुंतख़ब हुए थे जिनमें से एक ने पार्टी को छोड़ दिया जबकि नागरकरनूल के रुकने पार्लियामेंट नंदी ईलिया कांग्रेस में बरक़रार रहने वाले वाहिद रुकने पार्लियामेंट हैं।

इस मौके पर ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने क़ाइदीन की शमूलीयत का ख़ैर-मक़्दम किया और कहा कि हुकूमत की फ़लाही और तरक़्क़ीयाती स्कीमात से मुतास्सिर हो कर मुख़्तलिफ़ जमातों के क़ाइदीन टीआरएस में शामिल हो रहे हैं। उन्होंने कहा कि सुनहरे तेलंगाना की तशकील के लिए तमाम सियासी जमातों को मिलकर काम करना होगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने वाज़िह किया कि तमाम क़ाइदीन अपने तौर पर टीआरएस में शामिल हो रहे हैं और हमने किसी भी रुकने असेंबली को नहीं ख़रीदा है। इस तरह के इल्ज़ामात अफ़सोसनाक है। उन्होंने कहा कि 2019 से पहले तमाम आबपाशी प्रोजेक्ट्स की तामीर मुकम्मिल करली जाएगी।

Top Stories