Saturday , December 16 2017

सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल पर वज़ीर-ए-आज़म का पयामे ताज़ियत

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज अदाकारा सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल पर दीगर सियासी क़ाइदीन के साथ पयामे ताज़ियत रवाना करते हुए कहा कि इनका वजूद सिनेमा के लिए एक नेअमत था। सुचित्रा सेन ने लाखों हिन्दुस्तानियों के दिलों में अपना ख़ुसूसी म

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने आज अदाकारा सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल पर दीगर सियासी क़ाइदीन के साथ पयामे ताज़ियत रवाना करते हुए कहा कि इनका वजूद सिनेमा के लिए एक नेअमत था। सुचित्रा सेन ने लाखों हिन्दुस्तानियों के दिलों में अपना ख़ुसूसी मुक़ाम बनाया था लेकिन अव्वलीन हिन्दुस्तानी कारकुनों में से एक थीं जिन्होंने 1963 में मेस्को में बैन-उल-अक़वामी ऐवार्ड जीता था।

सुचित्रा सेन की रंगा रंग शख़्सियत और फ़न का मुज़ाहरा तक़रीबन 30 साल पर मुहीत है। उनकी हिन्दुस्तानी और बंगाली सिनेमा को दीन मुनफ़रद है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-इत्तलात-ओ-नशरियात मनीष तीवारी ने कहा कि उन्होंने अपने पीछे एक फ़िल्मी विरसा छोड़ा है। रंगा रंग बंगाली अदाकारा सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल से हिन्दुस्तानी सिनेमा का एक बाब ख़त्म होगया।

मोदी ने कहा कि सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल से हम ने बेहतरीन अदाकारा खो दिया है। सुषमा स्वराज ने कहा कि वो एक बावक़ार ख़ातून और माहिर अदाकारा थीं। चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिवराज सिंह चौहान ने कहा कि हिन्दी और बंगाली फिल्मों को सुचित्रा सेन की देन हमेशा याद रखी जाएगी।

सी पी आई (एम) की पोलेट ब्यूरो रुकन ने आज सुचित्रा सेन के इंतेक़ाल पर गहरे रंज-ओ-ग़म का इज़हार करते हुए कहा कि वो अपने लाखों मद्दाहों के दिलों में हमेशा ज़िंदा रहेंगी। उन्होंने अपनी हस्सास अदाकारी के ज़रीये लाखों दिल जीत लिए थे। मुझे उनके इंतेक़ाल पर गहरा सदमा पहूँचा है।

सुचित्रा सेन का इंतेक़ाल क़लब पर हमले की वजह से कोलकता के एक हस्पताल में आज ही हुआ। आम आदमी पार्टी ने भी उन के इंतेक़ाल पर इज़हारे ताज़ियत किया।

TOPPOPULARRECENT