Monday , December 18 2017

सुनहरे तेलंगाना की तशकील के लिए ख़ुद को वक़्फ़ करदेने का अह्द

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने सुनहरे तेलंगाना की तशकील और समाज के तमाम तबक़ात की ख़ुशहाली के लिए ख़ुद को वक़्फ़ करदेने का अह्द किया।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने सुनहरे तेलंगाना की तशकील और समाज के तमाम तबक़ात की ख़ुशहाली के लिए ख़ुद को वक़्फ़ करदेने का अह्द किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना में कमज़ोर तबक़ात और अक़लियतों की हमा जहती तरक़्क़ी के सिलसिले में किए गए तमाम वादों की तकमील का एलान किया और कहा कि मुल्क की तमाम रियासतों में तेलंगाना फ़लाही स्कीमात के मुआमले में सर-ए-फ़हरिस्त है।

चीफ़ मिनिस्टर परेड ग्राउंड सिकंदराबाद पर टी आर एस के जल्सा-ए-आम से ख़िताब कररहे थे। पार्टी के 14 वीं यौमे तासीस के मौके पर मुनाक़िदा इस जल्सा-ए-आम में तेलंगाना के 10 अज़ला से लाखों की तादाद में अवाम ने शिरकत की।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि उनकी हुकूमत फ़लाही स्कीमात पर सालाना 28 हज़ार करोड़ रुपये ख़र्च कररही है मुल्क की कोई भी रियासत इस तरह की मिसाल पेश नहीं करसकती। इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर ने चुनाव वादों से मुताल्लिक़ बाज़ अहम एलानात किए। उन्होंने कहा कि ग़रीबों के लिए दो बेडरूम पर मुश्तमिल मकानात की तामीर से मुताल्लिक़ स्कीम का आइन्दा माह मई से आग़ाज़ होगा इस स्कीम के तहत तमाम ग़रीब ख़ानदानों को मकानात फ़राहम किए जाऐंगे और कोई भी ग़रीब इस स्कीम से महरूम नहीं रहेगा।

उन्होंने कॉन्ट्रैक्ट मुलाज़िमीन की ख़िदमात को बाक़ायदा बनाने का एलान करते हुए कहा कि इस सिलसिले में बहुत जल्द अहकामात जारी किए जाऐंगे। के सी आर ने बेरोज़गार नौजवानों को ख़ुशख़बरी दी के आइन्दा दो बरसों में एक लाख जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाएंगे जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि आइन्दा तीन बरसों में हैदराबाद को आलमी मयार के शहर की हैसियत से तरक़्क़ी दी जाएगी। तीन बरसों में हैदराबाद सिंगापुर जापान और अमरीकी शहर डेलास की तर्ज़ पर तरक़्क़ी करलेगा। उन्होंने कहा कि हैदराबाद में कई एक मसाइल हैं जिन में इंफ्रास्ट्रक्चर की कमी ट्रैफ़िक निज़ाम और दुसरे मसाइल शामिल हैं । उन्होंने कहा कि अगर शहर की अवाम उन का साथ दें तो वो एक तरक़्क़ी याफ़ता शहर उन्हें बतौर तहफ़त पेश करेंगे

TOPPOPULARRECENT