Monday , June 25 2018

सुरेश राना के ख़िलाफ़ एक और मुक़द्दमा दर्ज

बी जे पी के एक रुक्न एसेंबली सुरेश राना के ख़िलाफ़ फ़साद भड़काने का एक और मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

बी जे पी के एक रुक्न एसेंबली सुरेश राना के ख़िलाफ़ फ़साद भड़काने का एक और मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

राना को इश्तिआल अंगेज़ तक़ारीर के ज़रिया मुबय्यना तौर पर फ़साद भड़काने के इल्ज़ाम के तहत 20 सितंबर को लखनऊ में गिरफ़्तार किया गया था। पुलिस ने कहा है कि राना के ख़िलाफ़ 16 जून को ज़िला शामली में फ़साद भड़काने के इल्ज़ाम के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज किया गया है और उनके ख़िलाफ़ वारंट भी जारी करदिया गया है।

वाज़िह रहे कि 16 जून को एक लड़की का अग़वा किया गया था और मुबय्यना तौर पर इजतिमाई इस्मत रेज़ि भी की गई थी जिस के बाद सुरेश राना के बिशमोल सैंकड़ों अफ़राद ने एहितजाजी मुज़ाहरा किया था। इस दौरान मुल्ज़िम की गिरफ़्तारी का मुतालिबा करते हुए किए गए एहतिजाज में दूकानों और गाड़ियों को नुक़्सान पहूंचाए गए थे।

राना उस वक़्त ज़िला जेल में डाक्टरों के ज़ेर-ए-इलाज है और हुक्काम ने उन्हें आज़म गढ़ जेल मुंतक़िल करने की हिदायत की है। इस दौरान चीफ जोड्शिय‌ल मजिस्ट्रेट के पी सिंह ने बी जे पी के दूसरे गिरफ़्तार शूदा रुक्न एसेंबली संगीत सोम की दर्ख़ास्त ज़मानत को रद‌ करदिया जो फ़िलहाल ओड़ाई जेल में कैद हैं।

ये दोनों अरकान हालिया मुज़फ़्फ़रनगर फ़सादाद के ज़िमन में गिरफ़्तार किए गए हैं। बी एस पी के रुक्न एसेंबली नूर सलीम को भी गिरफ़्तार किया गया है।

TOPPOPULARRECENT