Thursday , December 14 2017

सुशील कुमार शिंदे को वज़ीर ए दाख़िला पाकिस्तान की तरफ‌ से दीवाली की मुबारकबाद

वज़ीर दाख़िला पाकिस्तान रहमान मलिक ने अपने हिंदूस्तानी हम मंसब सुशील कुमार शिंदे को वज़ीर ए दाख़िला पाकिस्तान की तरफ‌ से दीवाली की मुबारकबाद को दीवाली की मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि वो आप की इस ख़ुशी में बराबर के शामिल हैं। उन्ह

वज़ीर दाख़िला पाकिस्तान रहमान मलिक ने अपने हिंदूस्तानी हम मंसब सुशील कुमार शिंदे को वज़ीर ए दाख़िला पाकिस्तान की तरफ‌ से दीवाली की मुबारकबाद को दीवाली की मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि वो आप की इस ख़ुशी में बराबर के शामिल हैं। उन्होंने अपनी तरफ से नेक ख़ाहिशात का भी इज़हार किया ।

उन्होंने अपने पैग़ाम में कहा है कि अहम मज़हबी अय्याम के दौरान हमें एक दूसरे से मुहब्बत , भाई चारगी , दोस्ती और एहतेराम का दरस मिलता है । इस से बढ़ कर हमें तहवार के लमहात बेशुमार ख़ुशियां फ़राहम करते हैं। हमें इस मौके पर माज़ी की लग़ज़िशों को भूल कर मुस्तक़बिल की दोस्ती को मुस्तहकम करना होगा ।

रहमान मलिक ने अपने एक ट्विट‌ पर लिखा है कि में ने सुशील कुमार शिंदे को दीवाली की मुबारकबाद पेश की है। आने वाले बरसों में अमन और दोस्ती में मज़ीद मज़बूती की भी दुआ की है।वज़ीर दाख़िला पाकिस्तान ने हिंदूस्तानी अवाम को भी दीवाली की मुबारकबाद पेश की और हिंदूस्तान में मौजूद तमाम हिंदू भाईयों से नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया।

सुशील कुमार शिंदे ने इस से पहले हिंदूस्तान को मतलूब दहश्तगरदों की हवालगी में ताख़ीर पर नाराज़गी ज़ाहिर की थी।

TOPPOPULARRECENT