Friday , December 15 2017

सुषमा के इस्तीफे का मुतालिबा, कांग्रेस का एहतेजाज

नई दिल्ली: अपना जारिहाना अंदाज़ बरक़रार रखते हुए कांग्रेस वर्करज़ ने आज वज़ीरे उमूर ख़ारिजा सुषमा स्वराज के इस्तीफ़े का मुतालिबा करते हुए एहतेजाज जारी रखा। सुषमा अस्क़ाम से दागदार आई पी एल कमिशनर ललित मोदी की बर्तानिया में सफ़री दस्त

नई दिल्ली: अपना जारिहाना अंदाज़ बरक़रार रखते हुए कांग्रेस वर्करज़ ने आज वज़ीरे उमूर ख़ारिजा सुषमा स्वराज के इस्तीफ़े का मुतालिबा करते हुए एहतेजाज जारी रखा। सुषमा अस्क़ाम से दागदार आई पी एल कमिशनर ललित मोदी की बर्तानिया में सफ़री दस्तावेज़ात के हुसूल में मदद करने के इल्ज़ाम में फंसी हैं।

नेशनल स्टूडेंटस यूनीयन आफ़ इंडिया के मुतअद्दिद वर्करज़ ने वसती दिल्ली के पोश लुटियंस बंगला ज़ोन में सुषमा की सफदरजंग लेन क़ियामगाह के बाहर एहतेजाज मुनज़्ज़म किया और ये मौक़िफ़ इख़तियार किया कि मर्कज़ी काबीना में उनकी बरक़रारी संगीन इल्ज़ामात के सबब ग़ैर मुस्तहकम हो चली है।

जब एहतेतजाजियों ने सुषमा की क़ियामगाह की तरफ़ बढ़ने लगे तो पुलिस ने एहतेजाजियों को सख़्ती से रोक लिया और इन में से लग भग 10 को हिरासत में ले लिया। इस दौरान मामूली झड़प भी हुई जब एहतेजाजियों ने पुलिस की खड़ी करदा रुकावटों को तोड़ने की कोशिश की।

एनएसयू आई तर्जुमान ने कहा कि हम चाहते हैं कि सुषमा स्वराज फ़ौरी अपने ओहदे से मुस्ताफ़ी होजाएं। इस वाक़िये के ताल्लुक़ से सच्चाई का पता चलाने के लिए ख़ुसूसी तहक़ीक़ात का हुक्म दिया जाना चाहिए। सुषमा आग के पुतले भी जलाए गए। बादअज़ां कांग्रेस वीमेंस विंग की वर्करज़ के ग्रुप ने भी अशोका रोड पर बी जे पी हैड क्वाटर्रज़ के बाहर एहतेजाज करते हुए कहा कि सुषमा गै़रक़ानूनी सरगर्मीयों में मुलव्विस हुईं।

TOPPOPULARRECENT