Monday , January 22 2018

सुषमा स्वराज से बी जे पी , शिवसेना अरकान का इज़हार यगानगत

नई दिल्ली: एन डी ए के मुतअद्दिद अरकान ने वज़ीरे ख़ारिजा सुषमा स्वराज का लोक सभा में उन की आमद पर पुरतपाक इस्तेक़बाल करते हुए ख़ैरसिगाली ताईद का इशारा दिया। सुषमा स्वराज जो आई पी एल के साबिक़ सरबराह ललित मोदी की मदद पर पैदा शूदा तनाज़े की शिकार होगई हैं और अपोज़िशन जमातें उन से इस्तीफे का मुतालिबा कररही हैं।

मानसून सेशन के पहले दिन जैसे ही आज सुबह वो एवान में दाख़िल हुईं कार्रवाई के आग़ाज़ से क़बल बी जे पी के मुतअद्दिद अरकान के अलावा हलीफ़ शिवसेना के चंद अरकान ने इनका इस्तेक़बाल किया। चंद अरकान ने उनके पैर छूते हुए एहतेराम का इज़हार किया। लोक सभा का इजलास आँजहानी अरकान को ख़िराजे अक़ीदत अदा करने के बाद दिन भर केलिए मुल्तवी करदिया गया।

इस से क़बल वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी , वज़ीर दाख़िला राज नाथ सिंह और सुषमा स्वराज को पहली सफ़ में किसी मसले पर तबादला-ए-ख़्याल करते हुए देखा गया । इस दौरान एस पी के सरबराह-ए-मुलाय‌म सिंह यादव भी इन तीनों में शामिल होगए। जब वो किसी मसले पर बात कररहे थे वज़ीर-ए-आज़म मोदी को इन ( मुलाय‌म सिंह ) का हाथ थामे हुए देखा गया।

राम गोपाल यादव जैसे एस पी के चंद क़ाइदीन ने ललित मोदी तनाज़े पर सुषमा स्वराज की ताईद करते हुए कहा था कि अक्सर लोग किसी मसले पर मदद केलिए सियासतदानों से रुजू होते हैं चुनांचे इस मसले पर बी जे पी की सीनियर‌ लीडर से इस्तीफे का मुतालिबा करने की कोई ख़ास वजह नहीं है।

TOPPOPULARRECENT