Wednesday , December 13 2017

सुहराब उद्दीन केस हुकूमत सेक्योरिटी रिपोर्ट पेश करने से क़ासिर

मुंबई, 14 दिसंबर: (पीटीआई) हुकूमत महाराष्ट्रा ने आज सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस के इन 9 मुल्ज़िमीन की हिफ़ाज़त के लिए किए जा रहे सेक्योरिटी इंतेज़ामात की तफ़सीलात पर मबनी रिपोर्टस दाख़िल करने से क़ासिर होने का इज़हार किया, जिन

मुंबई, 14 दिसंबर: (पीटीआई) हुकूमत महाराष्ट्रा ने आज सुहराब उद्दीन शेख़ फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस के इन 9 मुल्ज़िमीन की हिफ़ाज़त के लिए किए जा रहे सेक्योरिटी इंतेज़ामात की तफ़सीलात पर मबनी रिपोर्टस दाख़िल करने से क़ासिर होने का इज़हार किया, जिन्हें सुप्रीम कोर्ट हुक्मनामा के बाद यहां मुंतक़िल किया गया है।

ये रिपोर्ट मुक़ामी मेट्रोपोलीटन कोर्ट की जानिब से तलब की गई थी, जिसके अदम इदख़ाल की वजह के तौर पर हुकूमत ने बताया कि नागपुर में जारी मुक़न्निना के सरमाई इजलास के सबब शहर में आला पुलिस ओहदेदारों की अदम दस्तयाबी है।

अदालत ने कहा कि अगर ये रिपोर्ट आइन्दा समाअत तक पेश नहीं की जाती है तो वो रिपोर्ट के बगै़र ही हुक्मनामा जारी कर देगी, वकील सफ़ाई तरूण शर्मा ने ये बात कही। 27 सितंबर को सुप्रीम कोर्ट ने इस केस को महाराष्ट्रा को मुंतक़िल कर देने का हुक्म दिया था जबकि सी बी आई ने बयान किया था कि गवाहों को धमकाया जा रहा है और ये कि गुजरात में आज़ादाना और मुंसिफ़ाना ट्रायल मुम्किन नहीं है।

TOPPOPULARRECENT