Monday , June 18 2018

सूदखोर फिर सरगर्म सख़्त कार्रवाई ज़रूरी

हैदराबाद 15 जनवरी तालाब कट्टा के एक ख़ानदान ने फ़ोन करते हुए बताया कि एक एम एल ए का करीबी आदमी जो बहुत बड़ा सूदखोर है उन्हें क़र्ज़ पर हासिल की गई रक़म वापिस करने का मुतालिबा करते हुए हरासाँ कर रहा है । इस ख़ानदान ने ये भी बताया कि उन

हैदराबाद 15 जनवरी तालाब कट्टा के एक ख़ानदान ने फ़ोन करते हुए बताया कि एक एम एल ए का करीबी आदमी जो बहुत बड़ा सूदखोर है उन्हें क़र्ज़ पर हासिल की गई रक़म वापिस करने का मुतालिबा करते हुए हरासाँ कर रहा है । इस ख़ानदान ने ये भी बताया कि उन के लड़के ने बिना किसी इत्तिला के इस पहलवान सूदखोर से 50 हज़ार रुपये क़र्ज़ हासिल किया और मदीना मार्केट में एक डिब्बे में कपड़े फ़रोख़त करने लगा ताहम नुक़्सान के बाइस वो पूरी रक़म अदा ना कर सका ।

सूदखोर की हिरासानी से तंग आकर वो लड़का ना अपने घर में रह रहा है और ना ही ससुराल में मुक़ीम है बल्कि दोस्तों और रिश्तेदारों के पास रहने को तरजीह दे रहा है । इस ख़ानदान के मसअला की मुक़ामी मस्जिद की कमेटी ने हल करने का त्यक्कुन दिया है ।

ताहम पुलिस का भी ये फ़र्ज़ बनता है कि सूद ख़ोरों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करे । सिर्फ़ रीमांड करने और फिर प्रेस कान्फ़्रैंस तलब करते हुए सूद ख़ोरों को मीडिया के सामने पेश करने से ये मसअला हल नहीं हो सकता क्यों कि जेल से वापसी के बाद ये सूदखोर फिर ज़ोर-ओ-शोर से अपना कारोबार शुरू करते हुए गरीबों का ख़ून चूसने लगते हैं ।

TOPPOPULARRECENT