Saturday , December 16 2017

सूरी क़त्ल केस का असल मुल्ज़िम भानू गिरफ़्तार

सूरी क़तल केस के असल मुल्ज़िम भानू किरण उर्फ़ भानू को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है । सूर्य नारायण रेड्डी उर्फ़ सूरी क़त्ल  केस में भानू किरण गुजश्ता 14 महीनों से पुलिस को मतलूब था । भानू करण किसी वक़्त सूरी का करीबी आदमी था ताहम इ

सूरी क़तल केस के असल मुल्ज़िम भानू किरण उर्फ़ भानू को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया है । सूर्य नारायण रेड्डी उर्फ़ सूरी क़त्ल  केस में भानू किरण गुजश्ता 14 महीनों से पुलिस को मतलूब था । भानू करण किसी वक़्त सूरी का करीबी आदमी था ताहम इस पर इल्ज़ाम है कि इस ने गुजश्ता साल जनवरी में यूसुफ़ गुड़ा इलाक़ा के नौदिया कॉलोनी इलाक़ा में सूरी को करीब से गोली मार कर हलाक कर दिया था ।

सी आई डी के एडीशनल डायरेक्टर जनरल एस वी रमन्ना मूर्ती ने कहा कि पुलिस ने सूरी को ज़िला मेदक के ज़हीर आबाद टाउन के मज़ाफ़ाती इलाक़ा से गिरफ़्तार किया । सी आई डी का इद्दिआ है कि भानू जुमला 15 मुक़द्दमात में मुलव्विस और मतलूब था जिन में जबरी वसूली आराज़ीयात पर क़बज़े धोका दही भी शामिल हैं ।

पुलिस के बमूजिब भानू ने तमाम मुक़द्दमात में अपने मुलव्विस होने का एतराफ़ कर लिया है । पुलिस ने सूरी के क़तल में इस्तिमाल किए गए एक .32 रीवोलवर को भी इस के कब्जे से जब्त कर लिया है । इस क़तल केस में पुलिस पहले ही चार अफ़राद को गिरफ़्तार कर चुकी है जिन में भानू का गनमैन मनमोहन सिंह भी शामिल है । ये गिरफ्तारियां क़तल के एक माह बाद अमल में आई थीं ताहम भानू गिरफ़्तार नहीं हो सका था ।

मिस्टर मोती ने बताया कि क़तल के बाद भानू और मनमोहन सिंह शोला पूर पूने और मुम्बई होते हुए दिल्ली फ़रार हो गए थे । कहा गया है कि फ़रार होते हुए भानू के पास चार लाख रुपय था ताहम अब इस के पास पैसे ख़तन हो गए थे इसी लिए वो पैसे हासिल करने ज़हीर आबाद पहूँचा था जहां पुलिस ने उसे गिरफ़्तार कर लिया ।

उन्हों ने कहा कि तफ़तीश के दौरान भानू ने एतराफ़ किया कि इस ने सूरी को क़तल करने का मंसूबा बनाया था क्यूंकि ख़ुद उसे सूरी से जान का ख़तरा लाहक़ था । कहा गया है कि पुलिस से बचने की कोशिश में भानू ने दिल्ली गुडगाँव, गोवा टामिलनाडु कर्नाटक मध्य प्रदेश पुडुचेरी और मुल्क के दूसरे मुक़ामात का सफ़र किया और अपना हुल्या-ओ-लिबास वगैरह भी तब्दील करता रहता था । सूरी ख़ुद भी तेलगु देशम रुकन असैंबली प्रेटला रवी क़तल केस का असल मुल्ज़िम था । भानू को अदालत में पेश करके चरला पल्ली जेल मुंतक़िल कर दिया गया ।

TOPPOPULARRECENT