Wednesday , December 13 2017

सूर्यापेट वाक़िया की मुज़म्मत, पुलिस दिलेरी की सताइश

क़ाइद अपोज़ीशन असेंबली मिस्टर के जाना रेड्डी ने सूर्यापेट फायरिंग वाक़िया की मुज़म्मत की। हुकूमत नाकाम हो जाने को क़ुबूल करने से इनकार किया। पुलिस की दिलेरी की सताइश की। हमला आवर चोर थे या दहश्तगर्द उस की तहक़ीक़ात करने का पुलिस को

क़ाइद अपोज़ीशन असेंबली मिस्टर के जाना रेड्डी ने सूर्यापेट फायरिंग वाक़िया की मुज़म्मत की। हुकूमत नाकाम हो जाने को क़ुबूल करने से इनकार किया। पुलिस की दिलेरी की सताइश की। हमला आवर चोर थे या दहश्तगर्द उस की तहक़ीक़ात करने का पुलिस को मश्वरा दिया।

आज गांधी भवन में एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान क़ातिलों से निमटने के मुआमले में हुकूमत नाकाम हो जाने के सवाल से इत्तिफ़ाक़ ना करने का जवाब देते हुए मिस्टर के जाना रेड्डी ने कहा कि अपोज़ीशन का ये मतलब नहीं है कि हर मुआमले में हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया जाए।

तीन दिन पहले जो वाक़िया पेश आया था पुलिस और हुकूमत क़ातिलों के तआक़ुब में थी जिस का सबूत ये है कि पुलिस ने अपनी जान पर खेलते हुए दो क़ातिलों को हलाक कर दिया है।

उन्हों ने ला ऐंड आर्डर को क़ाबू में रखने के लिए पुलिस मुलाज़मीन की ख़िदमात को नाक़ाबिले फ़्रामोश क़रार दिया और इस वाक़िया की मुकम्मल तहक़ीक़ात करने की हुकूमत और पुलिस से अपील की।

TOPPOPULARRECENT