Monday , December 18 2017

सेंडी के बाद एक और तूफ़ान अमरीका की की तरफ रवां

अमरीका के मशरिक़ी साहिली इलाक़ा में तूफ़ान सेंडी की तबाहकारी के बाद अभी मामूलात-ए-ज़िंदगी बहाल नहीं हुए थे कि एक और ताक़तवर साहिली तूफ़ान तवक़्क़ो(उमीद) है कि इस इलाक़ा से जारीया हफ़्ता टकराएगा जिस के साथ तेज़ रफ़्तार हवाएं होंग

अमरीका के मशरिक़ी साहिली इलाक़ा में तूफ़ान सेंडी की तबाहकारी के बाद अभी मामूलात-ए-ज़िंदगी बहाल नहीं हुए थे कि एक और ताक़तवर साहिली तूफ़ान तवक़्क़ो(उमीद) है कि इस इलाक़ा से जारीया हफ़्ता टकराएगा जिस के साथ तेज़ रफ़्तार हवाएं होंगी, सैलाब आएगा और बर्क़ी सरबराही मुनक़ते होने का भी क़वी अंदेशा है ।

उस की वजह से सेंडी की तबाहकारी में इज़ाफ़ा हो जाएगा। हालाँकि आइन्दा तूफ़ान के क़तई रास्ते और वक़्त का बिलकुल दरुस्त तौर पर अंदाज़ा नहीं लगाया जा सका लेकिन ये साहिली समुंद्री तूफ़ान इमकान है कि अपने साथ तेज़ रफ़्तार आंधी भी लाए गा जो 50 मील फ़ी घंटा की रफ़्तार से चलने का इमकान है ।

आइन्दा हफ़्ता इन मौजों की वजह से सैलाब आने का अंदेशा है। इमकान है कि ये तूफ़ान बर्फ़बारी की भी वजह बनेगा। वर्जीनिया से न्यू इंग्लैंड तक बर्फ़बारी का अंदेशा है । जमा होने वाली बर्फ़ के बोझ से दरख़्तों की शाख़ें टूट जाने का अंदेशा है जिन्हें तूफ़ान सेंडी पहले ही कमज़ोर कर चुका है।

TOPPOPULARRECENT